مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش کشنده فوتون H5 اتومات ایران خودرو دیزل + آذرماه ۱۴۰۱

فروش کشنده فوتون H5 اتومات ایران خودرو دیزل + آذرماه 1401 ایران خودرو دیزل در جدیدترین طرح های فروش خود که اعلام کرده است، کشنده فوتون H5

فروش کشنده فوتون H5 اتومات ایران خودرو دیزل + آذرماه ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل در جدیدترین طرح های فروش خود که اعلام کرده است، کشنده فوتون H5 را برای فروش اعلام کرده است و قرار است از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ فعال شود.

ایران خودرو دیزل در جدیدترین طرح های فروش خود که اعلام کرده است، کشنده فوتون H5 را برای فروش اعلام کرده است و قرار است از تاریخ 1401/09/19 فعال شود. 

آشنایی با کامیون کشنده فوتون H5 از ایران خودرو دیزل

فوتون یکی از برندهای کامیون سازی در چین است که مدت زمانیست محصولات خود را به ایران نیز عرضه می کند و ما چندین سالیست که انواع کامیون و کشنده را در ایران مشاهده می کنیم که توسط شرکت های مختلف خودروسازی مونتاژ می شوند.

تقریبا از سال ۹۴ بود که کشنده فوتون توسط ایران خودرو دیزل مونتاژ شد و به دلیل قیمت کمتر نسبت به دیگر رقبا و در دسترس بودن لوازم و قطعات و همچنین استهلاک کمتر مورد پسند افراد زیادی قرار گرفت.

خبر جدید صنعت خودرو ایران: قرار بر این است که از ۱۹ اذرماه ۱۴۰۱ قیمت جدید کوییک و وانت ۱۵۱ اعلام شوند.

از سری مشخصات کابین داخلی فوتون کشنده H5 دارای یک صندلی بادی با تنظیم حالت های مختلف که مجهز به گرمکن است. این کامیون دارای جفت تخت خوب و با کیفیت است که در قسمت پایین تخت یک یخچال و جعبه های جادار قرار دارد و در قسمت قفسه نیز سه عدد جعبه بزرگ قرار داده شده است.

مشخصات فنی کشنده فوتون H5 توسط کامینز ساخته شده است و یک موتور ۶ سیلندر خطی ۱۱٫۸ لیتر حجم دارد و تعداد اسب بخار آن ۴۶۰ اسب بخار قدرت و گشتاور آن نیز ۲۳۰۰ نیوتن متر است که از نظر آلایندگی موتور نیز یورو چهار است و موتور مجهز به ترمز موتور تک زمانه است.

مطالعه بیشتر  فروش فوری برخی از محصولات ایران خودرو (مرداد 1402)

جعبه دنده و گیربکس این نوع کشنده نیز از نوع ترکسون ZF و ۱۲ سرعته اتوماتیک است که به اینتاردر پنج زمانه گیربکسی مجهز شده است و سیستم تعلیق آن نیز به شکل چهار بالن است که سواری و هندلینگ بسیار خوبی را ارائه می دهد.

وزن کشنده فوتون اچ۵ نزدیک به ۸ تن و مجموع وزن ناخالص کامیون ۴۵ تن است که دارای دو باک ۳۰۰ و ۵۰۰ لیتری است که یک باک ادبلو ۴۰ لیتری است.

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شورای رقابت برای عرضه خودرو تصمیم نمیگیرد!

mortazavi

بازار خودرو به کدام سو حرکت می کند؟

سجاد ناجی

ایران خودرو طرح ویژه مادران را در اسفند ۱۴۰۱ منتشر کرد

mortazavi

نظر دهید.