مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شرایط جدید فروش کشنده فاو در دی ماه ۱۴۰۱ بورس کالای ایران

شرایط جدید فروش کشنده فاو در دی ماه 1401 بورس کالای ایران در تازه ترین میزبانی خود از شرایط فروش کشنده فاو FAW CA4180 خبر داد که در تاریخ 27

شرایط جدید فروش کشنده فاو در دی ماه ۱۴۰۱ بورس کالای ایران

بورس کالای ایران در تازه ترین میزبانی خود از شرایط فروش کشنده فاو FAW CA4180 خبر داد که در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ عرضه آن انجام خواهد شد. قرار بر این است که ۵۰ دستگاه کشنده ۴۴ تن فاو در بورس کالا عرضه شوند که عرضه  این خودروها با مدل ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۷ آذرماه سه شنبه انجام می شود. طبق بخشنامه ای که صادر شده برای شرایط فروش این کشنده FAW CA4180، تعیین پایه قیمتی برای این مدل برابر با ۲٫۳۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان است که پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۲۰ درصد اعلام شده و زمان تحویل آن در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

مشخصات کلی کامیون کشنده فاو FAW J6-CA4180

این مدل کامیون که جزء کشنده های قدرتمند و همه کاره است و به صورت تک محور ۴*۲ و جفت محور ۴*۴ در بازار داخلی خودروی ایران به فروش می رسد و گفته شده که وزن کامیون تک محور بدون بار به ۷۹۰۰ کیلوگرم می رسد و قادر است که دو سرنشین را در کابین خود جای دهد، حداکثر نیرویی که به محور جلو ۶۶۰۰ کیلوگرم و به محور عقب ۱۱۴۰۰ کیلوگرم می باشد و ابعاد نهایی این کامیون برابر با ۶۲۳۵ در طول و عرض و ارتفاع آن نیز به ترتیب ۲۴۹۵ و ۳۶۰۰ میلی متر می باشد.

تامین کردن نیروی پیشرانه این کامیون کشنده بر عهده یک موتور ۶ سیلندر خطی دیزل است و مجهز به توربوشارژ است که ۱۱٫۰۴۰ سی سی حجم دارد و می تواند تا ۴۲۰ اسب بخار نیرو و ۱۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند که سیستم سوخت رسانی از نوع Common Rail است و نوع پمپ انژکتوری آن نیز از مدل بوش می باشد که انتقال نیروی موتور به چرخ ها بر عهده گیربکس دستی ZF 16S221OD است که توسط شرکت آلمانی ساخته شده است.

مطالعه بیشتر  تکلیف خودروسازان در نوروز 1400

نوع کلاچ در نظر گرفته شده برای این مدل از مدل تک صفحه ای خشک است که از یک فنر دیافراگمی با قطر ۴۳۰ میلیمتر استفاده می کند و گنجایش باک آلومینیومی نیز به ۶۰۰ لیتر می رسد.

شکل محور جلو مقطعی I شکل است و فورج شده است که محور عقب نیز از نوع تک محور با کاهنده تک مرحله ای است و دارای قفل دیفرانسیل نیز می باشد. همچنین سیستم تعلیق جلو از فنر پارابولیک همراه با میل موج گیر و کمک فنر هستند که سیستم تعلیق عقب هم از فنر تخت فولادی همراه با بازوی V شکل استفاده می کند. اما مشتریان می توانند سیستم تعلیق بادی را نیز سفارش دهند و ترمز کامیون کشنده FAW J6-CA4180 از نوع دو مداره مستقل تمام پنوماتیکی از برند WABCO و مجهز به ASR و ABS می باشد که علاوه بر ترمز های لنتی متعارف، ترمز اگزوز یا همان خفه کن اگزوز و ترمز موتور که بر روی سوپاپ ها قرار گرفته است، ارائه می شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چالش های جدی قطعه سازان تشریح شد

سجاد ناجی

قیمت جدید برخی از خودروها در بازار اعلام شد

سجاد ناجی

افزایش تولید در ایران خودرو به ۵۰ درصد رسید

سجاد ناجی

نظر دهید.