مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر خودرو فوری | طرح فروش چانگان Cs35 در ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

خبر خودرو فوری | طرح فروش چانگان Cs35 در 13 خرداد 1402 متقاضیان خودروهای وارداتی که اسفندماه سال گذشته برای ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی اقدام کرده و از گروه خودروسازی سایپا پیامک واریزی دریافت کرده اند، می توانند از امروز شنبه (23 خرداد) ساعت 14 نسبت به واریز وجه خود اقدام کنند.

خبر خودرو فوری | طرح فروش چانگان Cs35 در ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

متقاضیان خودروهای وارداتی که اسفندماه سال گذشته برای ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی اقدام کرده و از گروه خودروسازی سایپا پیامک واریزی دریافت کرده اند، می توانند از امروز شنبه (۲۳ خرداد) ساعت ۱۴ نسبت به واریز وجه خود اقدام کنند.

متقاضیان واجد شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی که در اسفند ماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی بر اساس اولویت تعیین شده توسط وزارت صمت ثبت نام شده بودند، گروه خودروسازی سایپا برای اولویت های اول پیامک پرداخت ارسال کرده است.

افراد می توانند از ساعت ۱۴ روز ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت رسمی فروش گروه خودرویی سایپا به نشانی  saipa.iranecar.com، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. ضمن اینکه موعد تحویل خودروها سه ماهه می باشد و قیمت خودروها نیز قطعی است.

البته نکته مهم این است که قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ در محدوه قیمتی ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ نیز با قیمت ۹۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان مصوب و تعیین شده در شورای رقابت است. اما قیمت درج شده در بخشنامه فروش و ثبت نام چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به ترتیب یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان است.

لازم به ذکر است قیمت مصوب شورای رقابت قیمت پایه می باشد که شامل سایر هزینه ها شامل هزینه های قانونی اعداد، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص اسقاط، ارسال به شبکه توزیع و کارمزد فروش و سایر هزینه های قانونی در این قیمت در نظر گرفته نشده است و باید به قیمت پایه لحاظ شود.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با پارس معروف مشهدی

خبر خودرو فوری | طرح فروش چانگان Cs35 در 13 خرداد 1402  متقاضیان خودروهای وارداتی که اسفندماه سال گذشته برای ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی اقدام کرده و از گروه خودروسازی سایپا پیامک واریزی دریافت کرده اند، می توانند از امروز شنبه (23 خرداد) ساعت 14 نسبت به واریز وجه خود اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اختلاف در عرضه خودرو و سوخت یورو۵

سجاد ناجی

تجربه رانندگی با ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای

سردبیر

گرانی خودرو مردم را سردرگم کرده است

سجاد ناجی

نظر دهید.