مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش پژو ۲۰۷ تا ۱۲ تیرماه ویژه افراد با اولویت تابستان ۱۴۰۳

فروش پژو 207 تا 12 تیرماه ویژه افراد با اولویت تابستان 1403 به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط انتخاب و واریز وجه برای خودروی ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۳ مجدداً و به تعداد محدود طبق جدول پیوست فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت مذکور پس از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو اعلام خواهد شد.

فروش پژو ۲۰۷ تا ۱۲ تیرماه ویژه افراد با اولویت تابستان ۱۴۰۳

به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که شرایط انتخاب و واریز وجه برای خودروی ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۳ مجدداً و به تعداد محدود طبق جدول پیوست فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت مذکور پس از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو اعلام خواهد شد.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) برای این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا است.

برنامه‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت هستند. در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.

در صورت تغییر نرخ الزامات قانونی تا زمان فاکتور، پرداخت مابه‌التفاوت بر عهده خریدار خواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  هشدار سازمان بازرسی در مورد خودروهای دپویی

مطالب مرتبط

مروری بر خودروهای کانسپت‌ ایرانی که معرفی و فراموش شدند

سجاد ناجی

لغو طرح ترافیک باعث کاهش مسافران نشد

سجاد ناجی

خودرو و قیمت های تازه امروز (۲۶ اسفندماه)

mortazavi

نظر دهید.