مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط پیش فروش پژو 207 اتوماتیک ویژه اردیبهشت 1403 برای متقاضیان خودروی 207 اتوماتیک با اولویت زمستان 1402، شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود، مجدداً مطابق جدول پیوست ایجاد شده است. افراد علاقه‌مند می‌توانند طی مدت 10 روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش آنلاین به آدرس esale.ikco.ir، وجه خود را واریز کنند.

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳

برای متقاضیان خودروی ۲۰۷ اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲، شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد به تعداد محدود، مجدداً مطابق جدول پیوست ایجاد شده است. افراد علاقه‌مند می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش آنلاین به آدرس esale.ikco.ir، وجه خود را واریز کنند.

فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir پس از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو انجام خواهد شد.

تمامی شرایط عمومی و اختصاصی در بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) برای افراد مورد نظر این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

برنامه‌های فروش پیش‌فروشی که در جدول ارائه شده، مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت می‌باشند و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نمی‌شود.

در صورتی که نرخ الزامات قانونی تا زمان صدور فاکتور پرداخت تغییر کند، هر تفاوت مربوط به این تغییر بر عهده خریدار خواهد بود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز 27 شهریور

مطالب مرتبط

رونمایی از هایما ۸S در نمایشگاه خودرو تهران

سجاد ناجی

اعلام ظرفیت قرعه کشی ایران خودرو

سجاد ناجی

۱۰ میلیون تومان بدهید، خودروهایتان را آب سوز کنید!

mortazavi

نظر دهید.