مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش ویژه دو مدل از محصولات ایران خودرو (قیمت + زمان تحویل)

فروش ویژه دو مدل از محصولات ایران خودرو (قیمت + زمان تحویل) فروش فوری محصولات ایران خودرو طرح ویژه شهریورماه 1402 شروع شده است و خودروی هایما  S5 و پژو پارس با زمان تحویل 90 روزه عرضه می شود. بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودروها آغاز شده است، که شرایط فروش ویژه برای خودروهای پژو پارس و هایما اس ۵ از تولیدکننده ایران خودرو را شامل می‌شود. 

فروش ویژه دو مدل از محصولات ایران خودرو (قیمت + زمان تحویل)

فروش فوری محصولات ایران خودرو طرح ویژه شهریورماه ۱۴۰۲ شروع شده است و خودروی هایما  S5 و پژو پارس با زمان تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود. بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودروها آغاز شده است، که شرایط فروش ویژه برای خودروهای پژو پارس و هایما اس ۵ از تولیدکننده ایران خودرو را شامل می‌شود.

زمان تحویل این محصولات ۹۰ روزه اعلام شده و تنها برای افراد انتخاب شده با اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:

فروش ویژه دو مدل از محصولات ایران خودرو (قیمت + زمان تحویل)  فروش فوری محصولات ایران خودرو طرح ویژه شهریورماه 1402 شروع شده است و خودروی هایما  S5 و پژو پارس با زمان تحویل 90 روزه عرضه می شود. بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودروها آغاز شده است، که شرایط فروش ویژه برای خودروهای پژو پارس و هایما اس ۵ از تولیدکننده ایران خودرو را شامل می‌شود. 

مهم بدانید که تنها افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نام آن‌ها به‌عنوان بخش اول در اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای خودروی پارس و بخش دوم در اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای خودروی هایما ۵S به این شرکت اعلام شده است، مشمول این دوره هستند.

برای افراد این دسته، شرکت ایران خودرو پیامک ارسال می‌کند و همچنین اسامی آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتشر شده است، به‌طوری‌که این افراد می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام کنند.

در حالی که مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو از تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده است، بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه اقدام به تکمیل وجه ننموده و از خرید خود منصرف شده‌اند. در این دوره، برخلاف مراحل گذشته، حضور اکثر شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار به چشم نمی‌آید و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور دیده می‌شود.

این طرح برای افرادی در نظر گرفته شده است که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، اما هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص نیافته بود یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ بود. با این طرح، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی خود را تغییر داده و یکی از محصولاتی که در مرحله سوم عرضه شده است را انتخاب نمایند.

مطالعه بیشتر  کاهش قیمت خودروها در روزهای پایانی سال!
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای ایرانی خارجی در بازار امروز با چه قیمتی معامله می شوند؟ (۱۷ اسفندماه)

mortazavi

جدیدترین طرح فروش پژو پارس (ویژه مهرماه ۱۴۰۲)

mortazavi

موظف بودن خودروسازان به تامین قطعه استاندارد

سجاد ناجی

نظر دهید.