مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش وانت آریسان نقدی، بدون قرعه کشی و بدون محدودیت!

فروش وانت آریسان نقدی بدون قرعه کشی و بدون محدودیت! ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود، وانت آریسان را بدون قرعه کشی و محدودیت و به شکل نقدی
فروش وانت آریسان نقدی بدون قرعه کشی و بدون محدودیت!
ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود، وانت آریسان را بدون قرعه کشی و محدودیت و به شکل نقدی به فروش می رساند که از روز سه شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ شروع خواهد شد.
جهت اطلاع عمومی متقاضیان محترم و مراجع ذیصلاح؛ ایران خودرو طرح ویژه ای برای فروش دو دستگاه خودرو آریسان ۲ (بدون قرعه کشی) با بازبینی کد ملی و گواهینامه رانندگی در مدت ۹۰ روز ارائه می دهد. در جدول زیر شرایط ذکر شده است:

شروع ثبت نام از سه شنبه ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح خواهد بود

فروش وانت آریسان نقدی بدون قرعه کشی و بدون محدودیت! ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش خود، وانت آریسان را بدون قرعه کشی و محدودیت و به شکل نقدی به فروش می رساند که از روز سه شنبه 29 آذرماه 1401 شروع خواهد شد.
فروش وانت آریسان نقدی

بررسی مشخصات فنی وانت اریسان از ایران خودرو

از ویژگی های اصلی این وانت آریسان می توان به قسمت فنی به خصوص گیربکس و موتور آن اشاره کرد که از نقاط قوت این خودرو به شمار می روند. قدرت آریسان ۷۸ اسب بخار است و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می رسد. البته لازم به ذکر است که هنگام استفاده از گاز حداکثر سرعت این خودرو ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. راندمان آریسان در استفاده از گاز آنقدر مورد توجه قرار گرفته است که می تواند گواهینامه یورو ۴ را دریافت کند و آلودگی کم را ثابت کند. مسیرهای شهری ۶٫۶۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و این رقم ۲۷٫۸ لیتر بنزین مصرف می کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو به ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می رسد و مصرف گاز این خودرو ۳۱٫۷ است. گیربکس آریسون ۵ سرعته. فراموش نکنید که موتور این خودرو نیز پژو بوده و حجم آن ۱۷۰۰ سی سی است. این خودرو یکی از محصولات ایران خدرو است که توسط متخصصان و مهندسین داخلی کشور طراحی و تولید شده است.
خبر خودرو از تازه ترین ها: فروش فوری محصولات چری از ۲۶ اذرماه
بارهای مناسب که وانت ها می توانند جابجا کنند معمولاً بزرگ و سنگین نیستند. وانت آریسان یکی از وانت های بزرگ تک کابین است. اگر بخواهیم در مورد طراحی بیرونی این خودرو نظر بدهیم و آن را بررسی کنیم، باید بگوییم که قسمت جلویی این خودرو ما را به یاد پژو ۴۰۵ می اندازد، سبک طراحی جلوپنجره و کاپوت خودرو نیز مانند پژو است. این خودرو سرانجام پس از بررسی ها فراوان در سال ۱۳۹۳ وارد بازار خودروی ایران شد. به طور کلی طراحی بیرونی این خودرو نیمه جلوی پلت فرم پژو ۴۰۵ و نیمه عقب آن Arrow است.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آشنایی با سامانه جدید ثبت نام خودرو

مطالب مرتبط

فرصت ثبت نام خودروهای برقی تا پایان امروز شنبه ۵ خردادماه

mortazavi

فروش فوری محصولات زامیاد ویژه عید مبعث

سجاد ناجی

تکمیل ثبت نام ریسپکت پرایم متقاضیان نوبت آبان طرح عادی جوانی جمعیت

mortazavi

نظر دهید.