مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ از ایرانخودرو (آبان ماه ۱۴۰۲)

طرح پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ از ایرانخودرو (آبان ماه 1402) در جدیدترین طرح های پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ که ویژه آبان ماه 1402 از ایران خودرو منتشر شده در ادامه به بررسی شرایط ویژه این دو مدل خواهیم پرداخت. 

طرح پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ از ایرانخودرو (آبان ماه ۱۴۰۲)

در جدیدترین طرح های پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ که ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ از ایران خودرو منتشر شده در ادامه به بررسی شرایط ویژه این دو مدل خواهیم پرداخت.

ضمن ارسال این اطلاعات، خواهشمند است اطلاعات پیش فروش محصولات هما اس۷ مطابق با اولویت‌های مندرج در این بخشنامه اعلام گردیده است. افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام نموده و نام آن‌ها به عنوان اولویت‌های تابستان سال ۱۴۰۳ به شرکت ایران خودرو اعلام شده است و پیامکی توسط شرکت ایران خودرو برای آن‌ها ارسال یا نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتشر شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

تاریخ شروع وزمان ثبت نام: طرح پیش فروش (فراخوان)عادی مطابق جدول فوق از امروز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ شروع و تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ادامه خواهد داشت.

نگاهی به مشخصات فنی هایما اس ۷ پلاس و هایما اس ۷ داشته باشیم….

مشخصات هایما S7+

با توجه به اطلاعات فنی، هایما اس ۷ پلاس در بُعد فنی تفاوتی با نسخه اصلی ندارد. این خودرو همچنان از موتور ۱٫۸ لیتری توربو با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر استفاده می‌کند که نیرو را از طریق گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. ایران خودرو اعلام کرده است که با اعمال تغییرات نرم‌افزاری، مصرف سوخت این خودرو حدود یک لیتر کاهش یافته و به ۸٫۶ لیتر در یکصد کیلومتر رسیده است، اما این رقم به نظر ممکن است برای یک خودروی کراس‌اوور نسبتاً بزرگ خیلی خوش‌بینانه باشد.

مطالعه بیشتر  شرایط پیش فروش پژو 207 دستی (ویژه خردادماه)

همچنین باید اشاره کرد که هایما S7 بر پایه‌ی یکی از پلتفرم‌های قدیمی مزدا ساخته شده است و از نظر مشخصات فنی مانند رفتار در کنترل و سیستم تعلیق مناسب است. با این حال، نتایج آزمون تصادفی این خودرو هنوز به طور کامل روشن نیستند.

مشخصات هایما S7

هایما S7 در ابتدا با موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه شد، اما ناکامی در کارایی موتور نسبت به رقبا باعث شد تا ایران خودرو سریعاً مدل توربوشارژ هایما S7 را معرفی کند. این نسخه با موتور ۱٫۸ لیتری دارای عملکرد بهتری بود و ظاهری کمی به‌روزتر داشت. با اعمال تحریم‌ها، تولید هایما برای مدتی متوقف شد ولی در سال ۱۴۰۰، ایران خودرو دوباره تولید هایما را آغاز کرد، اما این‌بار با مدل هایما S7 پلاس. این خودرو در واقع با پیشرانه‌ای کاملاً مشابه هایما S7 توربوشارژ به بازار عرضه شد و از همان موتور ۱٫۸ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد، با تفاوت‌های اندکی در گزینه‌ها و تجهیزات داخلی خودرو.

طرح پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ از ایرانخودرو (آبان ماه 1402)  در جدیدترین طرح های پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ که ویژه آبان ماه 1402 از ایران خودرو منتشر شده در ادامه به بررسی شرایط ویژه این دو مدل خواهیم پرداخت. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ارزان تر بودن گاز از بنزین دلیل گاز سوز کردن خودروها

سجاد ناجی

کاهش قیمت شاسی بلند محبوب ایران خودرو (۱ خرداد ۱۴۰۳)

mortazavi

رسوخ رانت مافیایی بر همه ابعاد بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.