مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح پیش فروش نوروزی گروه سایپا شروع شد

طرح پیش فروش نوروزی گروه سایپا شروع شد فروش و پیش فروش خودروهای سایپا اطلس G، کوییک GX-L و ساینا اس با استاندارد ۸۵گانه از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه (17 اسفندماه) آغاز شده است. زمان تحویل این خودروها در طرح پیش فروش از شهریور ماه تا آذرماه سال آینده و در طرح فروش فوق العاده به مدت ۹۰ روز خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها و سایت فروش اینترنتی به ثبت‌نام خودروهای مذکور بپردازند.

طرح پیش فروش نوروزی گروه سایپا شروع شد

فروش و پیش فروش خودروهای سایپا اطلس G، کوییک GX-L و ساینا اس با استاندارد ۸۵گانه از ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه (۱۷ اسفندماه) آغاز شده است.

زمان تحویل این خودروها در طرح پیش فروش از شهریور ماه تا آذرماه سال آینده و در طرح فروش فوق العاده به مدت ۹۰ روز خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها و سایت فروش اینترنتی به ثبت‌نام خودروهای مذکور بپردازند.

در این طرح‌ها، شرایطی مانند داشتن سن بالای ۱۸ سال و داشتن گواهینامه رانندگی، عدم داشتن پلاک فعال انتظامی، و عدم ثبت نام و خرید خودرو در طی ۴۸ ماه گذشته از سوی خودروسازان و ۲۴ ماه گذشته از سوی مونتاژکاران، لازم است. همچنین تأکید شده است که امکان خرید انصرافی و یا انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  کدام مدل شاهین را با زیر 500 تومان می توان خرید کرد؟

مطالب مرتبط

افزایش تولید تایر در فرودین ماه امسال

سردبیر

ورود ۳ خودروی جدید روسی در ایران

سجاد ناجی

تازه ترین قیمت خودروهای خارجی در ۷ دی ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.