مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش نقدی محصولات مدیران خودرو از امروز ۲۰ اسفند ساعت ۱۵

فروش نقدی محصولات مدیران خودرو از امروز 20 اسفند ساعت 15 فروش جدید محصولات شرکت مدیران خودرو امروز، یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰، ساعت ۱۵ در سیستم فروش نمایندگی‌های این شرکت آغاز خواهد شد.

فروش نقدی محصولات مدیران خودرو از امروز ۲۰ اسفند ساعت ۱۵

فروش جدید محصولات شرکت مدیران خودرو امروز، یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰، ساعت ۱۵ در سیستم فروش نمایندگی‌های این شرکت آغاز خواهد شد.

این فعالیت با هدف ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید این مدل خودروها صورت می‌گیرد. تأثیر اصلی این اقدام، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است.

این فرآیند می‌تواند به ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع کمک کند. همچنین، این اقدام می‌تواند باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان شود و در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل کند. در راستای این هدف، شرایط جدید فروش نقد و اقساط محصولات شرکت مدیران خودرو منتشر شده است.

به اطلاع متقاضیان می رساند که فروش جدید برخی محصولات مدیران خودرو امروز در تاریخ ۲۰ اسفندماه راس ساعت ۱۵ در سیستم فروش نمایندگی های این شرکت برای خودروهای زیر فعال خواهد بود. 

نام محصول قیمت

(تومان)

نحوه فروش
X22 Pro MT ۷۰۸٫۶۰۰٫۰۰۰ نقدی
Arrizo5 IE FL ۱٫۰۹۱٫۰۰۰٫۰۰۰ نقد و اقساط
X55 PRO IE ۱٫۲۵۳٫۰۰۰٫۰۰۰
X33 Cross CVT ۸۹۷٫۰۰۰٫۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شورای رقابت فرمان قیمت گذاری را به سازمان حمایت سپرد

مطالب مرتبط

برنامه‌های ایران خودرو برای بهبود کیفیت خودروها

سجاد ناجی

تبعات سنگین عدم پرداخت تسهیلات خودروسازان

سجاد ناجی

انواع ب ام و با قیمت امروز ۱ ابان ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.