مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش فیدلیتی در طرح جوانی جمعیت

فروش فیدلیتی در طرح جوانی جمعیت

فروش فیدلیتی در طرح جوانی جمعیت | برخی اشتباهات در تولید فیدلیتی | نبود بعضی قطعات در بازار

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی امکان پیش ثبت نام یکی از محصولات گروه بهمن برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند در قالب فروش نقدی از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳ به مدت ۴ روز از طریق پورتال جامع ایرانی کار به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

مراسم قرعه کشی پیش ثبت نام کنندگان هفته آینده برگزار خواهد شد.

نام محصول رنگ موعد تحویل
فیدلیتی ۵ نفره ۸۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰ سفید و مشکی ۳۰ روز کاری
فیدلیتی ۷ نفره             ۸۵۹٫۰۰۰٫۰۰۰                      سفید و مشکی             ۳۰ روز کاری

فیدلیتی پرایم یا جتور X70 محصول چری چین است و به همین خاطر، مشخصات فنی آن با دیگر محصولات خودروسازی چینی مثل آریزو و چری یکسان است. همچنین این کراس‌اوور روی پلتفرم تیگو ۸ ساخته شده است.

یکی از معایبی که می‌توان برای فیدلیتی پرایم در نظر گرفت، تک دیفرانسیل بودن آن است، در صورتی که اگر سیستم چهار چرخ متحرک داشت می‌توانست طرفداران آفرود را جذب خود کند.

کراس‌اوور فیدلیتی در دو مدل استاندارد و X70S روانه بازار چین شده که این دو نسخه در بخش‌هایی همچون جلوپنجره، طراحی سپر، سراگزوز و قاب آینه بغل نسبت به یکدیگر تفاوت دارند. جتور X70S نسخه فول آپشن و گران‌تر محسوب می‌شود و همین مدل با نام فیدلیتی پرایم به بازار ایران رسیده است.

مطالعه بیشتر  نوسانات بی پایان قیمت خودرو

یکی از مزایای کراس‌اوور گروه بهمن، کابین جادار و صندوق بزرگ آن در مدل ۵ نفره است. هر چند فضای پای سرنشینان ردیف سوم در مدل ۷ نفره کمی تنگ است و در این مدل، صندوق خودرو هم کمی کوچک‌تر می‌شود.

فیدلیتی پرایم از یک نمایشگر ایستاده در بالای داشبرد بهره می‌برد و طراحی کنسول میانی آن حالتی کلاسیک و البته جذاب ارائه می‌دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش قیمت محصولات زامیاد

سجاد ناجی

فروش فوری پراید وانت ۱۵۱ و کوییک از شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

mortazavi

مژده به خریداران پژو پارس ، شروع پیش فروش این محصول ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.