مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت)

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت)  پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان 1402 تایید شد و در تاریخ 04/10/1402 پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت) 

پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان ۱۴۰۲ تایید شد و در تاریخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۲ پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

فروش فوق العاده ساینا S ویژه طرح جوانی جمعیت)

فروش فوق العاده ساینا S (ویژه طرح جوانی جمعیت)   پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو داخلی، نمایندگی ها و متقاضیان با مفاد طرح قانون حمایت از خانواده و جوانان اعلام کردند که در خردادماه امسال در سامانه یکپارچه توزیع خودروهای داخلی انتخاب شدند. ماشین ساینا اس و اولویت. این موضوع در تابستان 1402 تایید شد و در تاریخ 04/10/1402 پیامی مبنی بر امکان واریز خودرو و ثبت نام با شرایط زیر برای ایشان ارسال شد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آمار تولید ایران خودرو مشخص شد

مطالب مرتبط

نتایج مسابقات فرمول یک موناکو ۲۰۲۳

mortazavi

شایع‌ترین علت مردودی خودروها در تست معاینه فنی

سجاد ناجی

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟

mortazavi

نظر دهید.