مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده بهمن موتور با ۵ مدل خودرو از ۲۹ مهر

فروش فوق العاده بهمن موتور با 5 مدل خودرو از 29 مهر 5 مدل خودرو به صورت فروش فوق العاده از محصولات بهمن موتور اعلام شده که شروع آن از شنبه 29 مهرماه می باشد.  با اطلاع عموم محترمان و نمایندگان مجاز، بهمن موتور به اطلاع می‌رساند که با توجه به بخشنامه شماره 1122/1402 مورخ  1402/02/04 و اولویت‌بندی اعلام شده توسط وزارت صمت و نوبت آبان ماه 1402، فرصت تکمیل فرآیند ثبت‌نام طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی) باز شده است. این فرصت به شکل فروش فوق‌العاده و آنلاین برای خودروی دیگنیتی پرایم فراهم گردیده است.

فروش فوق العاده بهمن موتور با ۵ مدل خودرو از ۲۹ مهر

۵ مدل خودرو به صورت فروش فوق العاده از محصولات بهمن موتور اعلام شده که شروع آن از شنبه ۲۹ مهرماه می باشد.

با اطلاع عموم محترمان و نمایندگان مجاز، بهمن موتور به اطلاع می‌رساند که با توجه به بخشنامه شماره ۱۱۲۲/۱۴۰۲ مورخ  ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ و اولویت‌بندی اعلام شده توسط وزارت صمت و نوبت آبان ماه ۱۴۰۲، فرصت تکمیل فرآیند ثبت‌نام طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی) باز شده است. این فرصت به شکل فروش فوق‌العاده و آنلاین برای خودروی دیگنیتی پرایم فراهم گردیده است.

پژو ۲۰۷+ قیمت

در این مرحله از ثبت نام، در صورت تمایل متقاضیان می‌توانند بر اساس ظرفیت شرکت، محصولات دیگر را انتخاب نمایند. از این رو، متقاضیان می‌توانند اقدام به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۹ مهر از طریق وبسایت http://bahman.iranecar.com نمایند.

فروش فوق العاده بهمن موتور با 5 مدل خودرو از 29 مهر  5 مدل خودرو به صورت فروش فوق العاده از محصولات بهمن موتور اعلام شده که شروع آن از شنبه 29 مهرماه می باشد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آزادسازی خودرو در 1400

مطالب مرتبط

بررسی بازار خودرو ایران در پاییز امسال

mortazavi

فروش فوق العاده و فوری محصولات زامیاد سایپا

mortazavi

لغو فرمول قیمت ‌گذاری بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.