مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده این خودرو از ۲۷ شهریور ماه

فروش فوق العاده این خودرو از 27 شهریور ماه فروش فوق العاده این مدل از محصولات گروه خودرویی آرین موتور از روز دوشنبه به تاریخ 27 شهریورماه 1402 شروع خواهد شد.  شرکت آرین موتور، شرایط فروش لاماری ایما ویژه افراد متقاضی سامانه یکپارچه در قالب طرح عادی و جوانی جمعیت را را اولویت های پاییز 1402 اعلام کرده است و در این طرح قیمت قطعی و البته تحویل فوری خودرو نیز شامل می شود که خودروی لاماری ایما با قیمت یک میلیارد و 431 میلیون تومان را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد. 

فروش فوق العاده این خودرو از ۲۷ شهریور ماه

فروش فوق العاده این مدل از محصولات گروه خودرویی آرین موتور از روز دوشنبه به تاریخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ شروع خواهد شد.

شرکت آرین موتور، شرایط فروش لاماری ایما ویژه افراد متقاضی سامانه یکپارچه در قالب طرح عادی و جوانی جمعیت را را اولویت های پاییز ۱۴۰۲ اعلام کرده است و در این طرح قیمت قطعی و البته تحویل فوری خودرو نیز شامل می شود که خودروی لاماری ایما با قیمت یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

افراد متقاضی طرح عادی (حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) در نوبت اول پاییز سال ۱۴۰۲ این امکان را دارند که برای تکمیل کردن فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی لاماری ایما از ۲۷ شهریورماه تا ۳۳ مهر از طریق آدرس اینترنتی sales.lamari.ir اقدام نمایند.

خودروی لاماری ایما یکی از موفق ترین کراس اوورهای چینی در بازار است که در چندین سال گذشته طرفداران زیادی را به سمت خود جذف کرده است. خودروی آرین موتور نسخه فول اتوماتیک این خودرو را با نام لاماری ایما ایکس رونمایی کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  برگزاری قرعه کشی 6 محصول سایپا + اسامی برندگان

مطالب مرتبط

عرضه ۲۵۰ دستگاه هایما S7 ، S5 در بورس کالا

سجاد ناجی

اعلام قیمت خودروی اطلس توسط سایپا امروز ۱۶ آذرماه

mortazavi

افزایش کیفیت وانت زامیاد به گفته معاون کیفیت زامیاد

سجاد ناجی

نظر دهید.