مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش فوری ۴ محصول مدیران خودرو از طریق سامانه يکپارچه

فروش فوری 4 محصول مدیران خودرو از طریق سامانه يکپارچه

فروش فوری ۴ محصول مدیران خودرو از طریق سامانه يکپارچه | افزایش قیمت های بی دلیل | گرانی بیش از حد نسبت به بازار چین

به اطلاع متقاضيان مي رساند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ شرايط فروش نقدي براي برخي از محصولات شرکت صنايع خودروسازي مديران از طريق قرعه کشي به شرح ذيل ارائه ميگردد.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاين و از طريق سامانه يکپارچه فروش اينترنتي خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طريق قرعه کشي قابل انجام مي باشد.

تیگو ۷ مثالی بارز از پیشرفت‌های خارق‌العاده چینی‌ها در زمینه طراحی است. طراحی تیگو ۷ نسبت به تیگو ۵ به مراتب جذاب‌تر شده است و می‌توان طراحی این خودرو را جوان‌پسند و اسپرت نیز توصیف کرد.

در نمای جلویی چراغ‌هایی مثلثی شکل را می‌بینیم که حالتی تهاجمی به خودرو بخشیده‌اند و در نمای کناری نیز می‌توان استفاده از خطوط حجم دهنده را مشاهده کرد.

نمای عقب نیز طراحی مناسبی دارد و مجموعا می‌توان یک هارمونی خوب را میان بخش‌های مختلف تیگو ۷ مشاهده کرد.

وقتی هم که وارد کابین این خودرو می‌شوید در ابتدا ممکن است از سادگی بیش از حد آن تعجب کنید و بهتر بود که طراحان چری داشبورد شکیل‌تری را برای این خودرو در نظر می‌گرفتند.

در کابین تیگو ۷ از ترکیب پلاستیک باکیفیت متوسط و چرم مصنوعی استفاده شده است.

تیگو ۷ در بازارهای بین المللی با پیشرانه‌های مختلف قابل سفارش است، اما مدیران خودرو این کراس اوور چینی را با یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژ به بازار کشور عرضه کرد.

مطالعه بیشتر  قیمت تارا دنده ای و اتوماتیک در 26 مهر

این پیشرانه ۴ سیلندر که طراحی شرکت AVL اتریش است می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و نیرو تولید شده خود را به واسطه یک گیربکس ۶ سرعته اتومات به چرخ‌های جلو بفرستد.

براساس اطلاعات موجود در کاتالوگ رسمی، شتاب ۰ تا ۱۰۰ تیگو ۷ حدود ۱۰٫۲ ثانیه است که برای خودرویی در این کلاس رقم مناسبی است.

همچنین مصرف ترکیبی این خودرو نیز ۶٫۷ لیتر در هر صد کیلومتر برآورد می‌شود.

چینی‌ها پس از سال‌ها حضور مستمر در بازار کشور حالا ذائقه مشتریان ایرانی را می‌دانند و خودروهای خود را با طیف گسترده‌ای از آپشن‌ها و امکانات رفاهی روانه بازار ایران می‌کنند.

تیگو ۷ در دو تیپ اکسلنت و IE در بازار موجود است که تیپ IE به نوعی نمونه فول آپشن محسوب می‌شود.

از جمله آپشن‌های موجود در تیگو ۷ می‌توان به کروز کنترل، صندلی‌های چرمی، مانیتور ۹ اینچی لمسی، ترمز پارک برقی و اتوهلد ( در تیپ IE)، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، امکان تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت به صورت برقی، سقف پانوراما، سانروف و چند آپشن دیگر اشاره کرد. مجموعا می‌توان وضعیت تیگو ۷ را از لحاظ امکانات رفاهی بسیار خوب ارزیابی کرد.

فروش فوری محصولات مدیران خودرو از طریق قرعه کشی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ناتوانی مردم در مطالبه گری کیفیت خودروها

سجاد ناجی

خودروسازان از قیمت تمام شده تولیداتشان ناراضی هستند !

سجاد ناجی

پیش فروش ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.