مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه ۹ دی ماه

طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه 9 دی ماه طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه 9 دی ماه از تاریخ 9 دی ماه شنبه ساعت 10 توسط درگاه نمایندگی های مربوطه فعال خواهد شد که می توانید جزئیات این طرح فروش را در تصویر زیر بخوانید. 

طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه ۹ دی ماه

طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه ۹ دی ماه از تاریخ ۹ دی ماه شنبه ساعت ۱۰ توسط درگاه نمایندگی های مربوطه فعال خواهد شد که می توانید جزئیات این طرح فروش را در تصویر زیر بخوانید.

طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه 9 دی ماه  طرح فروش فوری محصولات بهمن دیزل از شنبه 9 دی ماه از تاریخ 9 دی ماه شنبه ساعت 10 توسط درگاه نمایندگی های مربوطه فعال خواهد شد که می توانید جزئیات این طرح فروش را در تصویر زیر بخوانید. 

شرکت بهمن دیزل در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد و فعالیت‌های خود را آغاز کرد. این شرکت ابتدا به تجاری‌سازی زیر مجموعه خود پرداخت و بعدها با شرکت ایسوزوی ژاپن قرارداد انحصاری برای مونتاژ کامیونت‌های ایسوزو در ایران منعقد کرد. از آغاز فعالیت، این کامیونت‌ها با استقبال خوبی در بازار ایران مواجه شدند و به فروش بالایی دست یافتند که در سال‌های ابتدایی پایه‌گذاری شرکت بهمن دیزل را به موفقیت‌های قابل توجهی رسانده است.

نرخ امروز از خودروها 

قبل از ورود کامیونت‌های ایسوزو به بازار، ماشین‌های نیمه‌سنگین موجود در کشور، اغلب دارای کیفیت پایین یا کارایی ناقص بودند. اما وقتی کامیونت‌های ایسوزو وارد شدند، توانستند استانداردهای کیفیت و کارایی را به بازار خودرو نیمه‌سنگین کشور ما معرفی کنند. همکاری بین ایسوزو و شرکت بهمن دیزل گسترش یافت و تولید و عرضه‌ی چندین مدل کامیونت در بازار به نتیجه رسید. حتی برنامه‌ای برای تولید کامیون ایسوزو در ایران پیش‌بینی شده بود. اما به دلیل تحریم‌هایی که در صنعت خودروسازی اعمال شد، این برنامه‌ها به اتمام رسید و متأسفانه در کشور متوقف شدند.

شرکت بهمن موتور در دهه ۹۰ هجری، همکاری‌های رسمی با شرکت فاو را آغاز کرد که نتیجه این همکاری‌ها عرضه انواع کامیونت‌ها، کامیون‌ها و کشنده‌های فاو در شرکت سیبا موتور، زیر گروه خودروسازی بهمن دیزل بود. در سال‌های اخیر، همکاری‌های بیشتری با شرکت‌های چینی صورت گرفت و نتیجه این همکاری‌ها در ارائه کامیون و کامیونت‌های امپاور قابل مشاهده است. همچنین، شرکت بهمن دیزل قصد دارد یک کشنده جدید از شرکت چینی بایک را به خطوط تولید خود اضافه کند. این گروه به‌عنوان یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان خودرو در کشور شناخته می‌شود. همچنین، این شرکت تلاش داشته است تا مدل‌های مختلفی از کامیونت‌های ملی مانند شیلر و فورس را تولید و عرضه کند. این شرکت به توسعه و ارائه خودروهای باکیفیت در رده تجاری توجه ویژه‌ای داشته است.

مطالعه بیشتر  دلیل اصلی افزایش قیمت خودرو از دید مردم پنهان است

از سری محصولات بهمن دیزل می توان به مواردی همچون: کشنده فاو، کشنده ام پاور BD500، کشنده BAIC X9، کامیون فورس F210، کامیون امپاور BD300، کامیون ۲۶ تن CA3250، کامیونت فورس، کامیونت Tiger V، کامیون شیلر ۶ تن

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تحلیل شاخص گروه خودرو در بازار بورس

رضا حق بین

بررسی ۳ گزینه وزارت صنعت برای تولید خودروی ارزان‌قیمت در کشور

سجاد ناجی

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو اعلام شد | قیمت محصولات ام وی ام ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.