مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوری شاهین سایپا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه

فروش فوری شاهین سایپا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه بعد از اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرکت سایپا از طریق یک اطلاعیه، شرایط فروش فوری خودرو شاهین را برای دو گروه از متقاضیان اعلام کرد.

فروش فوری شاهین سایپا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه

بعد از اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرکت سایپا از طریق یک اطلاعیه، شرایط فروش فوری خودرو شاهین را برای دو گروه از متقاضیان اعلام کرد.

با اعلام نتایج طرح دوم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرکت خودروسازی شرایط فروش فوری خودروی شاهین را برای افراد منتخب این طرح اعلام کرد. این اعلامیه به نمایندگی‌ها و متقاضیانی که در طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه امسال ثبت‌نام کرده بودند و در تاریخ ۱۵ آذر پیامک دریافت کرده‌اند، اطلاع داده شده است. این افراد باید طبق شرایط مشخص شده، برای واریز وجه خرید خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوری شاهین سایپا برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه  بعد از اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرکت سایپا از طریق یک اطلاعیه، شرایط فروش فوری خودرو شاهین را برای دو گروه از متقاضیان اعلام کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  امکان‌پذیر نبودن تثبیت قیمت خودرو در درازمدت

مطالب مرتبط

شاهین اتفاقی خوب برای صنعت خودرو

سجاد ناجی

دعوا ادامه دارد ، سند نقل و انتقال خودرو باید در دفاتر اسناد ثبت شود

نویسنده ارشد

تایید آزادسازی واردات از سوی وزیر صمت

سجاد ناجی

نظر دهید.