مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت ۲ می توانند اقدام کنند! (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه)

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت 2 می توانند اقدام کنند! (18 تا 20 اردیبهشت ماه) شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1403/02/18 آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه مورخ 1403/02/20 یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت ۲ می توانند اقدام کنند! (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه)

شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

ضمن ارائه این فرصت، شرکت بهمن موتور شروط معینی را به‌طور دقیق در قوانین و مقررات خود تبیین نموده است. در صورتی که ثبت نامی با شرایط مشخص شده در قوانین و مقررات شرکت منطبق نباشد یا متقاضی به شرایط مشخص شده اشتباهاً عمل نماید، شرکت حق دارد ثبت نام را لغو نموده و مبلغ پرداختی را به حساب اصلی برگشت دهد.

ثبت نام صرفاً از طریق وب‌سایت جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com انجام می‌شود. رنگ محصولات بر اساس اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان تعیین می‌شود. ظرفیت انتخاب محصول محدود است و واریز وجه نیز بر اساس این ظرفیت و اولویت درخواست‌ها انجام می‌شود.

متقاضیان عادی برای فروش فوری ریسپکت 2 می توانند اقدام کنند! (18 تا 20 اردیبهشت ماه)  شرکت بهمن موتور، به منظور ثبت نام نقدی محصولات خود با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، اقدام به ارائه فرصت آنلاین نموده است. ثبت نام از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 1403/02/18 آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه مورخ 1403/02/20 یا تا زمانی که ظرفیت محصولات به پایان برسد، امکان‌پذیر است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  عرضه خودرو در بورس چگونه باعث کاهش قیمت خواهد شد؟

مطالب مرتبط

آغاز مرحله تبدیل حواله های منقضی به سایر محصولات

سجاد ناجی

شورای رقابت: قیمت خودروهای مونتاژی تغییری نخواهد داشت…

mortazavi

بورس کالا میزبان ۵۰۰ دستگاه دیگنیتی پرستیژ

سجاد ناجی

نظر دهید.