مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوری این خودروها در ایرانخودرو

فروش فوری این خودروها در ایرانخودرو شروع فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ اعلام شده و موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز است. با توجه به اعلام اطلاعیه جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو، خودروی تارا دستی با قیمت حدود ۳۹۴ میلیون تومان و هایما S۷ با قیمت حدود یک میلیارد تومان به فروش عرضه شده‌اند. تاکید شده است که متقاضیان فرایند ثبت‌نام را تنها از طریق سایت رسمی ایران‌خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام دهند. در صورت استفاده از سایت‌های دیگر، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ایران‌خودرو قرار نخواهد گرفت.

فروش فوری این خودروها در ایرانخودرو

شروع فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با عرضه دو خودروی تارا و هایما S۷ اعلام شده و موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز است.

با توجه به اعلام اطلاعیه جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو، خودروی تارا دستی با قیمت حدود ۳۹۴ میلیون تومان و هایما S۷ با قیمت حدود یک میلیارد تومان به فروش عرضه شده‌اند. تاکید شده است که متقاضیان فرایند ثبت‌نام را تنها از طریق سایت رسمی ایران‌خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام دهند. در صورت استفاده از سایت‌های دیگر، هیچگونه مسئولیتی بر عهده ایران‌خودرو قرار نخواهد گرفت.

تنها افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز و زمستان ۱۴۰۲ در فروش فوق العاده (فراخوان) شرکت ایران خودرو ثبت شده است و برای آن‌ها پیامکی ارسال یا اسامی آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قرار گرفته است، مجاز به ثبت‌نام در این بخشنامه هستند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش قیمت سورن پلاس در بازار

مطالب مرتبط

تحولی اساسی در تاریخ خودروسازی سایپا

سجاد ناجی

جاده پر پیچ و خم واردات

سردبیر

مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۲ یا تویوتا یاریس… خلق یک ایده یا کپی برداری!!!!

mortazavi

نظر دهید.