مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش تانک ۳۰۰ از گریت وال آماده فروش در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان

فروش تانک ۳۰۰ از گریت وال آماده فروش در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان

یک شرکت داخلی به نام جدید در دوره جدید واردات خودروی Tank ۳۰۰ از برند Tank مرتبط با شرکت گریت وال، به بازار ایران معرفی کرده است. این خودرو امروز در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی مشخصات این خودرو خواهیم پرداخت.
برند Tank یک شرکت معتبر خودروسازی در چین است که شرکت مادر آن یعنی گریت وال قبلاً با همکاران تجاری دیگر در بازار ایران حضور داشته است. فروش تانک ۳۰۰ از گریت وال آماده فروش در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان قرار خواهد گرفت.

خانواده برند Tank در بازارهای صادراتی خاورمیانه، از جمله عربستان و امارات، فروش موفقی را به دست آورده است و در حال حاضر این محصولات به‌زودی وارد بازار ایران خواهند شد. خانواده برند Tank شامل سری محصولات آفرودی است که در واقع در بازارهای آسیایی، قابل رقابت با محصولات آفرودی ژاپنی هستند. لازم به ذکر است که برندهای هاوال و وِی نیز جزء زیرمجموعه‌های دیگر برند مادر این شرکت محسوب می‌شوند. یک شرکت داخلی نیز در دوره جدید واردات قرار دارد و ابتدا محصول ۳۰۰ از این گروه را به بازار ایران عرضه خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که دیگر محصولات این گروه نیز در طرح کار این شرکت قرار دارند.

مشخصات تانک ۳۰۰ از گریت وال

خودرو Tank ۳۰۰ با ابعاد ۴.۷۶ متری و دو دیفرانسیل از یک موتور ۲ لیتری توربو با توان ۲۲۷ اسب بخار و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این خودرو از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF برای انتقال قدرت به همه چهار چرخ خودرو استفاده می‌کند.
وزن خودرو ۲۱۵۵ کیلوگرم است و می‌تواند در حدود ۹.۳ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب یابد. همچنین، سرعت حداکثر این خودرو تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
Tank ۳۰۰ دارای یک شاسی مستقل است که قابلیت بیراهه نوردی خوبی را ارائه می‌دهد. در کاتالوگ رسمی این خودرو زاویه ورود ۳۶.۶ درجه و زاویه خروج ۳۷.۲ درجه اعلام شده است، که این اعداد نشان دهنده عملکرد بیشتری نسبت به لندکروزر با زاویه ورود ۳۱ درجه و زاویه خروج ۲۲ درجه است.

مطالعه بیشتر  زمان زیادی به پایان عمر تولید پژو پارس نمانده است!

امکانات و آپشن های خودروی تانک ۳۰۰

سیستم کمک ترمز ABS، EBD

سیستم کنترل الکترونیکی پایداری

ایربگ های راننده

سرنشین و جانبی

سیستم کنترل خودرو در سراشیبی

سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی

رادار پیشگیری از تصادف جلو و رادار کمکی حرکت بین خطوط

کروز کنترل تطبیق‌پذیر

دوربین ۳۶۰ درجه

سیستم پایش فشار باد تایرها

سیستم هشدار خواب‌آلودگی راننده

سیستم تشخیص محدودیت سرعت و تابلو خوان

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مجهز به ۹ اسپیکر

کلاستر دیجیتال

تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و سرنشین جلو در ۴ جهت

ماساژور و گرم‌کن صندلی‌های جلو

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله

شیشه‌های عایق صدا

سانروف برقی

قیمت خودروی تانک ۳۰۰ گریت وال در بازار

این مدل خودرو در بازارهای جهانی از ۲۷ هزار دلار شروع می شود و البته به نسبت نوع موتور و آپشن های نصب شده روی آن می تواند تا ۴۷ هزار دلار و در بعضی نسخه ها قیمت دارد که این نسخه ۲۰۲۴ توسط این شرکت داخلی به واسطه سامانه خودروهای جانبازان عرضه شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

هنوز هیچ خبری از خودروهای وارداتی نیست!

mortazavi

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

ورود دنا پلاس به بازار خودرو ایران اما در نسخه پایه

mortazavi

نظر دهید.