مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش بدون قرعه کشی وانت دوگانه سوز آریسان ۲

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط ایران‌خودرو تا زمانی که ظرفیت فروش به پایان نرسد، ادامه داده وانت آریسان 2 را به شرایط اقساطی عرضه می‌کند. متقاضیان بدون نگرانی از در دست داشتن پلاک فعال، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

فروش بدون قرعه کشی وانت دوگانه سوز آریسان ۲

همزمان با شروع شهریور ماه اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۲ منتشر شد که در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو که مخصوص متقاضیان عادی است و برای ثبت نام نیازی به شرکت در سامانه یکپارچه خودرو نمی باشد.

این طرح مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز صفر ۱۴۰۲ است که قیمت کارخانه ای ایران خودرو یعنی ۳۸۳ میلیون تومان برای این محصول درنظر گرفته شده و زمان تحویل ایران خوردو در این طرح ۳۰ روزه می باشد.

زمان ثبت نام ایران خودرو از امروز شنبه ۴ شهریور ماه ساعت ۱۱ صبح شروع شده است که زمان واریز وجه ایران خودرو ساعت ۲۴ روز پنجشنبه به تاریخ ۹ شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

فروش بدون قرعه کشی وانت دوگانه سوز آریسان 2  همزمان با شروع شهریور ماه اولین فروش فوق العاده ایران خودرو در شهریور 1402 منتشر شد که در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو که مخصوص متقاضیان عادی است و برای ثبت نام نیازی به شرکت در سامانه یکپارچه خودرو نمی باشد.   این طرح مربوط به وانت آریسان دوگانه سوز صفر 1402 است که قیمت کارخانه ای ایران خودرو یعنی 383 میلیون تومان برای این محصول درنظر گرفته شده و زمان تحویل ایران خوردو در این طرح 30 روزه می باشد.   زمان ثبت نام ایران خودرو از امروز شنبه 4 شهریور ماه ساعت 11 صبح شروع شده است که زمان واریز وجه ایران خودرو ساعت 24 روز پنجشنبه به تاریخ 9 شهریور ماه به اتمام خواهد رسید. 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  طرح جدید سایپا برای پیش فروش این محصولات (11 اردیبهشت ماه)

مطالب مرتبط

تعداد کارکنان ایران خودرو و سایپا پنج‌ برابر دیگران !

سجاد ناجی

شرایط فروش ۳ مدل از ایران خودرو (ویژه + بخشنامه)

mortazavi

طرح پیش فروش هایما S7 و هایما S7+ از ایرانخودرو (آبان ماه ۱۴۰۲)

mortazavi

نظر دهید.