مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش با قیمت بهمن ۱۴۰۱ برای خودروسازان خصوصی

فروش با قیمت بهمن 1401 برای خودروسازان خصوصی فروش خودروهای خودروسازان خصوصی به قیمت بهمن ماه 1401 تا یک سال بر اساس آخرین بررسی دستورالعمل قیمت شورای رقابت که در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت به عمل آمد، خودروسازان خصوصی می توانند خودروهای خود را در قیمت بهمن ماه 1401 به مدت یک سال تا محاسبات جدید برای فروش محصولاتشان در نظر گرفته می شود، بفروشند. در روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه 1402 جلسه ای در سالن کنفرانس شورای رقابت برگزار شد که در این جلسه مسئولانی همچون: سید محمدرضا سیدنورانی رئیس شورا، محمود دودانگه قائم مقام شورا، صالحی نیا و انصاری به عنوان اعضای شورای رقابت، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مدیران ارشد وزارت صمت، مدیرکل دفتر تخصصی صنایع خودرو وزارت صمت و نمایندگان خودروسازان بخش خصوصی حضور داشتند.

فروش با قیمت بهمن ۱۴۰۱ برای خودروسازان خصوصی

فروش خودروهای خودروسازان خصوصی به قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ تا یک سال بر اساس آخرین بررسی دستورالعمل قیمت شورای رقابت که در جلسه خودروسازان خصوصی و شورای رقابت به عمل آمد، خودروسازان خصوصی می توانند خودروهای خود را در قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ به مدت یک سال تا محاسبات جدید برای فروش محصولاتشان در نظر گرفته می شود، بفروشند. در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ جلسه ای در سالن کنفرانس شورای رقابت برگزار شد که در این جلسه مسئولانی همچون: سید محمدرضا سیدنورانی رئیس شورا، محمود دودانگه قائم مقام شورا، صالحی نیا و انصاری به عنوان اعضای شورای رقابت، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، مدیران ارشد وزارت صمت، مدیرکل دفتر تخصصی صنایع خودرو وزارت صمت و نمایندگان خودروسازان بخش خصوصی حضور داشتند.

سامان فروزی، مدیرعامل شرکت کرمان موتور درباره نشست شورای رقابت با خودروسازان بخش خصوصی گفت: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این جلسه اعلام کرد: نرخ پایه ارز در هنگام محاسبه قیمت‌های شورای رقابت ۲۸۵۰۰ تومان و نرخ هم اکنون ارز ۴۳۰۰۰ تومان بوده است. حالا باید یک محاسبه جدید انجام شود، افزایش حقوق و موارد دیگر در محاسبه جدید لحاظ شود.

به گفته وی، اگر تفاوتی بین قیمت های جدید محاسبه شده شورای رقابت با قیمت خودروسازان خصوصی در بهمن ماه ۱۴۰۱ وجود داشته باشد، مقرر شد یک سال طول بکشد تا قیمت های شرکت های خودروسازی خصوصی با نظر شورای رقابت همسو شود.

وی از اظهارات روز گذشته سخنگوی شورا در رسانه های مختلف تعجب کرد و خاطرنشان کرد: این اظهارات کاملا مغایر با توافقات جلسه صبح است. اگر شورای رقابت تغییر نظر داده است، حرف ما با آنچه در جلسه گفته شد مطابقت دارد، بنابراین اگر شورا موضع غیرکارشناسی می گیرد، باید مسئولیت کاهش تولید و توقف تولید خودرو در بخش خصوصی را نیز بر عهده بگیرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیکاپ KMC T8 به کمک ناوگان امداد خودرویی کرمان موتور می رود

مطالب مرتبط

کاهش قیمت شدید شاسی بلندهای پرطرفدار ۱۸ مرداد

mortazavi

تعرفه های واردات ۴۰ درصد تا مرز ۷۵ درصد در سال آینده

سجاد ناجی

قیمت جدید فروش نقدی وانت کارا ۲۰۰۰

سجاد ناجی

نظر دهید.