مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

وانت نیسان دوگانه سوز در طرح فروش اقساطی با تحویل ۳۰ روزه

شرایط جدید فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز اعلام شد. گروه خودرویی سایپا از فردا سه شنبه به تاریخ 1 اسفندماه 1402 فروش اقساطی وانت زامیاد دوگانه سوز را برای اعیاد شعبانیه شروع کرده است که این بخشنامه از ساعت 11 صبح روز سه شنبه اول اسفندماه به شکل اینترنتی فعال می باشد. 

شرایط جدید فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز اعلام شد.

گروه خودرویی سایپا از فردا سه شنبه به تاریخ ۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فروش اقساطی وانت زامیاد دوگانه سوز را برای اعیاد شعبانیه شروع کرده است که این بخشنامه از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه اول اسفندماه به شکل اینترنتی فعال می باشد.

شرایط جدید فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه سوز اعلام شد.  گروه خودرویی سایپا از فردا سه شنبه به تاریخ 1 اسفندماه 1402 فروش اقساطی وانت زامیاد دوگانه سوز را برای اعیاد شعبانیه شروع کرده است که این بخشنامه از ساعت 11 صبح روز سه شنبه اول اسفندماه به شکل اینترنتی فعال می باشد. 

طرح اقساطی سایپا برای فروش وانت نیسان دوگانه سوز، که از اول اسفندماه به اجرا درآمده است، یک فرصت بسیار مهم برای خریداران است که به دنبال راهی مقرون به صرفه برای خرید وسیله نقلیه مورد نیاز خود هستند. این طرح اقساطی با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، به متقاضیان این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به پرداخت یکجا، خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند و هزینه‌های خود را بر اساس شرایط مالی شخصی خود تنظیم کنند.

یکی از مهمترین مزایای این طرح اقساطی، این است که افرادی که نمی‌توانند یک مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنند، اکنون می‌توانند از این فرصت برای تهیه خودروی خود بهره ببرند. این اقساط به صورت منظم و قابل پیش‌بینی بر اساس یک برنامه پرداخت تعیین شده و از این رو به خریدار اطمینان می‌دهد که هر ماه میزانی را به صورت مساوی پرداخت کند، بدون این که بخواهد بارها و بارها به دنبال پرداخت یک مبلغ بزرگ باشد. علاوه بر این، این طرح اقساطی معمولاً به همراه شرایط و تسهیلاتی ارائه می‌شود که باعث می‌شود متقاضیان بتوانند با هزینه‌های کمتر و با مدت زمان بیشتر، خودرو را تهیه کنند.

در نهایت، این طرح اقساطی به خریداران امکان می‌دهد که به سرعت و به راحتی به خودروی مورد نظر خود دست پیدا کنند و از آن بهره‌مند شوند، در حالی که نیاز به پرداخت یک مبلغ بزرگ در ابتدا ندارند، که این امر برای بسیاری از افراد به معنای دسترسی آسانتر به وسیله نقلیه ایمن و مطمئن است.

مطالعه بیشتر  حذف حباب قیمت در بازار آزاد با عرضه خودرو در بورس کالا
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لندروور دیفندر اکتای با سرعت شتاب فوق العاده

mortazavi

نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

mortazavi

شرایط نقد و اقساط برای خودروهای شاسی بلند لوکس

mortazavi

نظر دهید.