مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور | رضایت مشتریان از برخی محصولات کزمان موتور | کیفیت مناسب خودروهای مونتاژی

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ از هفته آینده آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۱ فعال خواهد شد.

مشخصات فنی

نسخه‌ای از جک J7 که در ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور مونتاژ شود، دارای موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس CVT است.

اما پیشرانه‌ای که برای کی ام سی J7 در نظر گرفته شده، ۱۷۲ اسب بخار قدرت دارد و از طریق گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۶ سرعته به چرخ‌های جلو متصل است تا هماهنگی بیشتری با ظاهر اسپرت آن داشته باشد.

البته حجم موتور KMC J7 همان ۱.۵ لیتر است، ولی به دلیل استفاده از سیستم سوخت‌رسانی تزریق مستقیم، می‌تواند قدرت و گشتاور بیشتری تولید کند و در نتیجه سریع‌تر از جک J7 معمولی است.

طراحی داخلی

کابین کی ام سی J7

هرچند طراحی داخلی کی ام سی J7 همان طرح مینیمال مدل جک را حفظ کرده، اما با تغییراتی که روی آن انجام شده، حس و حال اسپرتی پیدا کرده است.

نمایشگر ۱۰.۴ اینچی در ارتفاع بالاتری قرار گرفته تا در زاویه دید راننده به سطح خیابان باشد و حواس راننده از مسیر پرت نشود.

بیشتر تنظیمات خودرو شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی و همین طور سیستم تهویه از طریق این نمایشگر لمسی قابل دسترسی است، با این حال پنج دکمه فیزیکی برای دیگر امکانات خودرو زیر نمایشگر دیده می‌شود.

چیدمان کنسول مرکزی هم دستخوش دگرگونی‌هایی شده است.

اهرم دنده از سمت راست کنسول به سمت چپ منتقل شده تا استفاده از آن برای راننده در زمان رانندگی اسپرت و تعویض دنده دستی، راحت‌تر باشد و در کنار آن پد شارژ بی‌سیم قرار دارد.

مطالعه بیشتر  طرح ثبت نام محصولات ایران خودرو

فرمان سه شاخه جک J7 در KMC J7 تبدیل به چهار شاخه شده و پشت آن کیلومترشمار دیجیتال قرار دارد که دارای قاب و گرافیک متفاوتی از مدل معمولی است.

تریم دو رنگ پارچه‌ای، شکل و شمایل جذاب‌تر و زیباتری به کابین سدان لیفت‌بک بخشیده که روی صندلی‌ها، رودری‌ها و همین طور داشبرد دیده می‌شود.

طرح جدید فروش اقساطی محصولات کرمان موتور - آبان 1401

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خبر روز: مجاز شدن ورود خودروهای کارکرده از مناطق آزاد

mortazavi

طرح واقعی کردن تقاضا و عدالت در توزیع خودرو

سجاد ناجی

خودروی دنا با قیمت در پنجشنبه ۴ آبان ماه

mortazavi

نظر دهید.