مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو | ناکارآمدی برخی محصولات مدیران خودرو | قیمت های سرسام آور خودروهای ام وی ام

طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس شرکت مدیران خودرو ویژه مهرماه ۱۴۰۱ اطلاع رسانی شد.

اقساط ۱۲ ماه با بهره ۱۸، اقساط ۲۴ ماه با بهره ۱۹٫۵ و اقساط ۳۶ ماه با بهره ۲۱ درصد می باشد.

طرح فروش اقساطی محصولات فونیکس - مهر 1401

طرح جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام - مهر 1401

همکاری مستقیم شرکت چری چین با شرکت مدیران خودرو در ایران به تاسیس برند خودروساز بخش خصوصی با نام تجاری MVM، در سال ۱۳۸۱ انجامید.

در راستای این همکاری محصولات مونتاژی چری در ایران به دو بخش MVM و چری (Chery) تقسیم شد که محصولات عرضه شده از زیر برند چری در ایران، محصولات لوکس مونتاژی مدیران خودو را دربر می‌گیرد.

آریزو ۶ پرو دارای ۴۷۱۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض، ۱۴۹۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۶۷۰ میلی‌متر فاصله محوری است. وزن این خودرو نیز به ۱۳۵۸ کیلوگرم می‌رسد.

این خودرو در بخش کابین کاملا به آریزو ۶ معمولی شباهت دارد، اما طراحان با استفاده از نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای پشت‌آمپر به همراه غربیلک فرمان دی کات توانستند آن را مدرن و به‌روز کنند.

فونیکس آریزو ۶ پرو (Arrizo 6 Pro)، از لحاظ فنی هیچ‌گونه تفاوتی با نسخه فعلی ندارد و همان پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به همراه گیربکس سی وی تی ۹ سرعته را به منظور تامین نیرو محرکه خود استخدام کرده است. پیشرانه‌ای با قدرت ۱۴۷ و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر همراه دارد.

حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از دیگر ویژگی‌های فنی آریزو ۶ پرو به شمار می‌رود.

مطالعه بیشتر  در جدول قیمت ایران خودرو سایپا چه میگذرد؟ (18مهرماه)

این خودرو ۱۳۴۴ کیلوگرم وزن دارد و باک بنزین آن هم پذیرای ۴۸ لیتر سوخت خواهد بود.

سیستم کروز کنترل، صندلی‌ راننده با تنظیمات برقی در ۶ و گودی کمر در ۴ جهت، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی کنسول مرکزی، صفحه تمام دیجیتال پشت آمپر، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، آینه‌های تاشونده برقی، سانروف، سنسورهای پارک در هر دو انتها، دوربین ۳۶۰ (داینامیک عقب، جلو و جانبی)، استارت دکمه‌ای، روکش صندلی‌های چرمی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل باد تایرها، نورپردازی داخلی خودرو با ۶۴ رنگ و … .

سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، سیستم ترمز کمکی، رادار هشدار نقاط کور، هشدار تغییر لاین، هشدار ترافیک جانبی، سنسورهای پارک در جلو و عقب، دوربین ۳۶۰، ورود بدون کلید، شش کیسه هوای SRS سرنشینان جلو و جانبی جلو و پرده‌ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

محرمانه شدن آمار افراد در دور دوم فروش خودرو

mortazavi

خرید خودرو با کارت ملی اجاره ای ۱۰۰ میلیونی

mortazavi

ریزش قیمت خودروهای چینی بدون خریدار در بازار امروز (۴ دی)

mortazavi

نظر دهید.