مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش اقساطی محصولات فونیکس و ام وی ام

فروش اقساطی محصولات فونیکس و ام وی ام

فروش اقساطی محصولات فونیکس و ام وی ام | تغییر در پیشرانه برخی محصولات | اشکالات حل نشده در بعضی محصولات

مرحله جدید فروش اقساطی محصولات فونیکس و ام وی ام شرکت مدیران خودرو از چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

از جمله این تغییرات فنی فاحش می‌توان به استفاده از گیربکس ضریب متغیر (CVT) با ۹ ضریب از پیش تعیین شده بجای نمونه دو کلاچ خشک (DCT) نسل قبل اشاره کرد.

موتور تیگو ۷ پرو یک نمونه ۱٫۵ لیتری توربو است که حداکثر قدرت ۱۵۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را تولید و روانه محور جلو این کراس‌اوور خوش‌تیپ می‌کند.

مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد تیگو ۷ پرو هم به‌ترتیب برابر با ۶٫۹ لیتر در صد کیلومتر و ۱۱٫۵ ثانیه است.

2022 Chery Tiggo 7 Pro

یکی از موارد مهمی که شرکت مدیران خودرو در ارائه سرویس‌های فنی به تیگو ۷ نسل پیشین اشاره کرد، داغ شدن ذاتی گیربکس دو کلاچ خشک مدل قبلی بود که در مسیرهای سربالایی پرترافیک، برای راننده دردسرساز می‌شد.

اگرچه این ویژگی کاملا طبیعی و در هویت گیربکس‌ دو کلاچ خشک نهادینه شده است، اما مدیران خودرو ترجیح داد تا با تغییر و استفاده از گیربکس جدیدتر ۹CVT اتوماتیک، ضمن بهبود شبکه تامین قطعات و تامین خدمات، ویژگی‌های فنی این خودرو نظیر میزان مصرف سوخت و دوام قطعات را نیز بهبود بدهد.

تیگو ۷ پرو الزاما خودرو تیز و بزی به حساب نمی‌آید اما با استفاده از سیستم تعلیق مولتی لینک (چند نقطه اتصال) در محور عقب، سواری بسیار پایدار و در عین حال نرمی را به سرنشینان ارائه می‌دهد.

برای آن دسته از افراد که میانه خوبی با گیربکس CVT ندارند و عملکرد گیربکس DCT نسل قبل را ترجیح می دادند باید بگوییم که گیربکس CVT جدید با ۹ ضریب از پیش تعیین شده، در حالت ترونیک قابلیت کنترل کامل و دقیق خودرو را به راننده هدیه می‌دهد و حس کمبودی باقی نمی‌گذارد.

مطالعه بیشتر  عدم فروش خودرو به روش اقساطی توسط ایران خودرو

خودرو در حالت استاندارد درایو (D) معمولا معادل یک دنده بالاتر از حالت ترونیک قرار دارد و در ضرایب دنده سبک‌تری باقی می‌ماند تا ضمن کاهش دور موتور، مصرف سوخت را برای مصارف درون شهری و کم شتاب پایین نگه دارد.

REVIEW | Could the Chery Tiggo 7 Pro be the best Chinese SUV on sale in SA?  We take it for a spin | Wheels

از جمله آپشن های تیگو ۷ پرو می‌توانیم به مواردی مثل کی‌لس استارتر، تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله، سقف پانوراما، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، مالتی‌مدیا با مانیتور ۱۰٫۲۵ اینچی لمسی، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی با اتوهلد، شارژر وایرلس تلفن همراه، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی و گرم‌کن، درب صندوق‌بار برقی، قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو مُد ECO و SPORT، سنسور فشار باد لاستیک‌ها (TPMS)، دی‌لایت، نورپردازی کابین با قابلیت تغییر رنگ، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کنترل شروع حرکت در سربالایی (HAC)، کنترل سرعت در شیب (HDC)، ۶ ایربگ و… اشاره کنیم که لیستی نسبتاً کامل و راضی‌کننده برای این رده قیمتی محسوب می‌شود.

2022 Chery Tiggo 7 Pro

ناگفته نماند که تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، شارژر وایرلس تلفن همراه، نورپردازی کابین و درب صندوق‌بار برقی، آپشن‌هایی هستند که تیگو ۷ پرو بیش‌تر از نسل قبلی چری تیگو ۷ دارد.

مرحله جدید فروش محصولات فونیکس مدیران خودروطرح فروش اقساطی محصولات ام وی ام / مهر و آبان 1401

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فروش نقدی بهمن موتور ویژه شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

شورای رقابت فرمان قیمت گذاری را به سازمان حمایت سپرد

mortazavi

شرایط فوق العاده ام وی ام برای خرید از امروز ۲۳ اردیبهشت ماه

mortazavi

نظر دهید.