مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش اقساطی جک T8

فروش اقساطی جک T8

فروش اقساطی جک T8 | رضایت بخش بودن کیفیت جک تی ۸ | کمبود خودروهای قابل قبول در بازار

طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ جک تی ۸ از امروز سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ در نمایندگی های کرمان موتور آغاز شد.

تاریخ شروع ثبت نام

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ با ظرفیت محدود

بعد از اینکه کرمان موتور، خودروهایی مثل شاسی بلندهای جک S و سدان‌های سری J را در ایران عرضه کرد، از سال ۹۹ شروع به مونتاژ محصولات جدید جک کرد و به دلیل تحریم‌ها مجبور شد تا خودروهای جدید را با برند KMC به بازار داخلی بفرستد.

یکی از این خودروها وانت بزرگ جک T8 است که در ایران با اسم KMC T8 به فروش می‌رسد.

پیکاپ KMC T8 (جک T8) به دلیل مجهز بودن به سیستم دو دیفرانسیل سه حالته و موتور توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر می‌تواند و قابلیت حرکت در سربالایی ۳۰ درجه می‌تواند نظر آفرودبازها را جلب کند.

در مجموع نمای ظاهری جک T8 به واسطه مواردی نظیر: طراحی خوش‌فرم بدنه، وجود رکاب‌های جانبی به سبک خودروهای آفرود، گلگیرهای برجسته، رینگ‌های مناسب و…، نسبت به سایر محصولات روز دنیا نظیر نیسان ناوارا از لحاظ ظاهری مشکل چندانی نداشته و در صورت عرضه به بازار ایران مورد استقبال مشتریان پیکاپ سوار قرار خواهد گرفت

در واقع سه حالت رانندگی: دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین برای این ماشین قابل انتخاب هستند تا بتوان در مسیرهای مختلف به چسبندگی لازم و انتقال گشتاور بهینه دست یافت.

دیفرانسیل عقب هم به قفل الکترونیکی اتوماتیک تجهیز شده تا احتمال گیر افتادن ماشین در مسیرهای ناهموار کاهش یابد؛ ترمزهای ماشین هم در هر چهارچرخ از نوع دیسکی هستند و انواع سیستم‌های کمکی (که در بخش آپشن به آنها اشاره خواهیم نمود) از آنها پشتیبانی می‌کنند.

مطالعه بیشتر  به ازای هر نفر 15 لیتر سهمیه بنزین

ضمناً سیستم تعلیق جلو از نوع جناغی دوبل مستقل و عقب غیرمستقل فنرتخت می‌باشد و زاویه حمله ۳۰٫۹ و فرار ۲۳٫۳ درجه برای خودرو در نظر گرفته شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شروط جدید خودروهای وارداتی دپو شده

سجاد ناجی

قیمت محصولات کرمان موتور (درب کارخانه) ۸ مرداد

mortazavi

چه بر سر خودروهای دپویی در گمرک می آید؟

mortazavi

نظر دهید.