مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فروش اقساطی جک S5 ، جک J4 توسط کرمان موتور

فروش اقساطی جک S5 ، جک J4 توسط کرمان موتور

فروش اقساطی جک S5 ، جک J4 توسط کرمان موتور | رضایت مشتریان از کیفیت این ۲ خودرو | امکانات قابل قبول در جک اس ۵

فروش اقساطی جک S5 و جک J4 ویژه تیر ۱۴۰۱ توسط کرمان موتور آغاز شد.

رنگهای انتخابی برای جک J4 سفید ، مشکی ، آبی زنگاری ، نقره ای آبی، قهوه ای متالیک، خاکستری طوسی می باشد و مدل ۱۴۰۱ تحویل داده می شود  تاریخ شروع ثبت نام  ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ با ظرفیت محدود

کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند.

بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.

جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند.

سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل (ABS) مجهز است.

سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سامانه کنترل سرعت در سرازیری، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی دو حالته، سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، استارت و ورود بدون کلید، تهویه اتومات دوگانه، صندلی برقی راننده ۶ حالته + مموری، گرمکن صندلی جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، سانروف.

ناگفته نماند جک اس ۵ موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه c-ncap چین شده و امنیت تقریبا قابل قبولی را به کاربران خود ارائه دهد.

مطالعه بیشتر  تست و بررسی جک S5 اتومات مدل 1396

بخشی از این میزان امنیت جک اس ۵ مدیون وجود امکانات ایمنی است که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم: سامانه کنترل پایداری، حسگر پارک جلو و عقب، حسگر فشار باد تایر، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، ۴ عدد کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، پشت سری فعال.

زیر کاپوت جک J4 یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس‌طبیعی کوچک به حجم ۱٫۵ لیتر قرار گرفته که به ۱۶ سوپاپ با سیستم متغیر VVT تجهیز شده و قادر است در بهترین حالت ۱۰۳ اسب بخار قدرت (دور موتور ۶۰۰۰) و ۱۴۶ نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور ۴۵۰۰) تولید نماید.

وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک گیربکس ضریب پیوسته قرار گرفته که نیروی حاصله را به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند. چنین مشخصاتی روی کاغذ چندان عالی به نظر نمی‌رسند و ممکن است انتظار رفتاری کند را از J4 داشته باشید اما هماهنگی بسیار خوب میان موتور و گیربکس در کنار وزن نسبتاً سبک حدود ۱۱۰۰ کیلوگرمی ماشین باعث شده که پس از تاخیر کوتاه اولیه (که طبیعت جعبه‌دنده‌های CVT است) شاهد بهبود محسوس شتابگیری باشیم و کشش ماشین هم انصافاً راضی‌کننده است.

در واقع J4 شاید شتاب اعجاب‌انگیزی نداشته باشد اما به نسبت انتظاری که از یک خودرو اقتصادی ۱٫۵ لیتری اتمسفریک آن هم با جعبه‌دنده CVT میرود شرایط خوبی دارد و از پس بسیاری از رقبای هم‌رده خودش برمی‌آید.

فروش اقساطی جک S5 و جک J4 - تیر 1401


اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

۲۱ نهاد سرراه واردات خودرو

سجاد ناجی

صف طویل ثبت‌نام خودرو با کارت ملی اجاره‌ای!؟

سجاد ناجی

لغو طرح ترافیک باعث کاهش مسافران نشد

سجاد ناجی

نظر دهید.