مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش اقساطی تارا اتوماتیک (مردادماه ۱۴۰۲)

فروش اقساطی تارا اتوماتیک (مردادماه 1402) ایران خودرو پیش فروش برخی از محصولات خود را مدتی است که عملی کرده و به شکل قرعه کشی ارائه می دهد که برخی از خودروها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و به دنبال آن نیز برخی خودروها با قیمت جدید اعلام می شوند. اما آیا خرید اقساطی خودروها برای خریداران سودی به همراه دارد؟ 

فروش اقساطی تارا اتوماتیک (مردادماه ۱۴۰۲)

ایران خودرو پیش فروش برخی از محصولات خود را مدتی است که عملی کرده و به شکل قرعه کشی ارائه می دهد که برخی از خودروها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و به دنبال آن نیز برخی خودروها با قیمت جدید اعلام می شوند. اما آیا خرید اقساطی خودروها برای خریداران سودی به همراه دارد؟

همچنین مدت زمانی است که بحث های زیادی در مورد خرید خودروهایی مانند تارا و شاهین به شکل اقساطی وجود دارد که البته صحبت از حذف پیش فروش این طرح هابرای خریداران نیز وجود داشته است.

در ابتدا لازم است بگوییم که خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح های پیش فروش ایران خودرو و سایپا بدین شکل است که حتی با قیمت های پایین تر نیز می توان خودرویی بهتر سوار شد!!!!

به دنبال اطلاعیه ای که ایران خودرو اعلام کرده است:

در هفدهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو، شرایط فروش فوق العاده برای بعضی از محصولات ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه تنها برای افراد انتخاب شده بخش دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ است و در جدول زیر ارائه شده است.

تنها افراد متقاضی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و نام آنها به عنوان دومین بخش اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ثبت شده است و یا پیامک از ایران خودرو برای آنها ارسال شده او یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ثبت نام کرده اند، میتوانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

فروش اقساطی تارا اتوماتیک (مردادماه 1402)  ایران خودرو پیش فروش برخی از محصولات خود را مدتی است که عملی کرده و به شکل قرعه کشی ارائه می دهد که برخی از خودروها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و به دنبال آن نیز برخی خودروها با قیمت جدید اعلام می شوند. اما آیا خرید اقساطی خودروها برای خریداران سودی به همراه دارد؟   همچنین مدت زمانی است که بحث های زیادی در مورد خرید خودروهایی مانند تارا و شاهین به شکل اقساطی وجود دارد که البته صحبت از حذف پیش فروش این طرح هابرای خریداران نیز وجود داشته است. 
فروش اقساطی تارا اتوماتیک (مردادماه ۱۴۰۲) ایران خودرو پیش فروش برخی از محصولات

پیش فروش ایران خودرو در سامانه یکپارچه ویژه مرداد ماه ۱۴۰۲

براساس اعلام ایران خوردو طرح ثبت نام خودرو برای کسانی است که سال قبل در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و نام آنها در سومین بخش اولویت های پاییز و اولین بخش اولویت های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است. همچنین لازم به ذکر است که متقضیانی که در اولویت هستند، توسط ایران خودرو برای آنها پیامک ارسال خواهد شد تا نسبت به واریز وجه بتوانند اقدام کنند.

مطالعه بیشتر  آپدیت جدید سامانه یکپارچه خودرو
پیش فروش ایران خودروبراساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.
در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.
در بازار خودرو قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به ۷۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ هم ۷۵۵ میلیون تومان قیمت دارد که این خودرو در کارخانه ایران خودرو ۴۹۰ میلیون تومان است و تارا دنده ای هم در بازار ۶۶۵ میلیون و در نمایندگی ها ۳۹۴ میلیون تومان قیمت خورده است.
قیمت روز خودروی تارا
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۷۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۹۴,۴۶۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۰ صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنده ای ۱۴۰۱ ۱۳,۲۰۰ ۶۴۸,۰۰۰,۰۰۰
اتوماتیک ۱۴۰۲ ۲,۰۰۰ ۷۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت تارا دنده ای و اتوماتیک در ۲۶ مهر

mortazavi

آیا قیمت خودرو مجددا تغییر خواهد کرد؟

سجاد ناجی

قیمت جدید در طرح فروش فوری وانت پراید از ۲۴ مرداد

mortazavi

نظر دهید.