مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش اقساطی این وانت ایران خودرو شروع شد…

فروش اقساطی این وانت ایران خودرو شروع شد... فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه این مدل وانت اعلام شد. اخبار امروز خودروها حاکی از آغاز فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو توسط شرکت منتشر شده است. طبق این اعلان، ارائه چک‌های اقساط توسط شخص ثالث بدون مانع بوده و هر شخص ثالث مجاز به ارائه دو چک اقساط برای متقاضیان است. در این طرح، متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون نیاز به قرعه‌کشی، برای شرکت در ثبت‌نام ایران خودرو در مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

فروش اقساطی این وانت ایران خودرو شروع شد…

فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه این مدل وانت اعلام شد. اخبار امروز خودروها حاکی از آغاز فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو توسط شرکت منتشر شده است. طبق این اعلان، ارائه چک‌های اقساط توسط شخص ثالث بدون مانع بوده و هر شخص ثالث مجاز به ارائه دو چک اقساط برای متقاضیان است. در این طرح، متقاضیان عادی و نمایندگی‌ها می‌توانند بدون نیاز به قرعه‌کشی، برای شرکت در ثبت‌نام ایران خودرو در مهر ۱۴۰۲ اقدام کنند.

شرایط ثبت نام برای وانت آریسان ۲

به تازگی، ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده برای مدل وانت آریسان در سال ۱۴۰۲ را آغاز کرده است. این خودرو با قیمت کارخانه ایران خودرو به فروش گذاشته شده است. متقاضیان شرکت در طرح فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۲۳۶ میلیون تومان نقدی و تضمین با سه فقره چک به تاریخ‌های اردیبهشت و آبان سال ۱۴۰۳ و اردیبهشت سال ۱۴۰۴، از این فروش استفاده کنند. مهلت تحویل ایران خودرو برای وانت آریسان نیز ۲۰ روز می‌باشد.

ثبت نام برای وانت آریسان ۲ چه مراحلی دارد؟

برای ثبت نام در ایران خودرو، فرد متقاضی می‌تواند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و انتخاب خودرو، اقدام کند. در صورتی که این فرد قبلا در سامانه فوق حساب کاربری نداشته باشد، به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و می‌تواند نسبت به ایجاد یا ویرایش حساب کاربری، اقدام نماید.

برای ثبت نام در فروش اقساطی ایران خودرو در مهر ۱۴۰۲، متقاضی به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت می‌شود تا مبلغ پیش پرداخت اولیه خودروی مورد نظر را واریز نماید.

طرح جدید سایپا مهرماه

پس از مرحله واریز ودیعه نقدی و تخصیص ردیف قرارداد، متقاضی باید اطلاعات ارتباطی نمایندگی (مطابق با استان محل سکونت، شامل آدرس و کدپستی)، رنگ خودرو و شرکت بیمه را از طریق حساب کاربری در سامانه فروش یا میز خدمت مشتریان به آدرس customer.ikco.ir

مطالعه بیشتر  مشخصات خودروی چری TJ-1 جدید در بازار ایران

ارسال نماید.

همچنین، با مراجعه به نمایندگی انتخابی، متقاضی می‌تواند قرارداد فروش اقساطی را انعقاد داده و چک‌های مورد نیاز را ارائه کرده و مدارک مربوطه را تکمیل نماید.

همچنین زمان ثبت نام وانت اریسان دو تا تکمیل ظرفیت ادامه دار خواهد بود.

وانت اریسان دو دارای شرایط مهم ثبت نامی است که لازم است با دقت خوانده شود:

تا زمان تسویه چک‌های اقساط، سند خودرو از طریق این بخشنامه در رهن شرکت ایران خودرو قرار دارد. فرصت رهن سند خودرو پس از پرداخت مانده اصل اقساط و سایر دیون مرتبط، زودتر از موعد چک فراهم می‌شود. به این ترتیب، مشتری مجاز به تسویه زودتر از زمان تعیین شده برای چک‌ها خواهد بود.

در روش ثبت‌نام برای وانت آریسان ۱۴۰۲، تنها چک‌های صیادی با کد صیادی ۱۶ رقمی و دارای عبارت: “کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است.” قابل پذیرش هستند. چک‌هایی که دارای وضعیت سفید اعتباری هستند، نیز مورد پذیرش قرار می‌گیرند. اما چک‌های با وضعیت‌های دیگر از قبیل: زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مهلت حداکثر برای تکمیل و ارائه مدارک و چک‌های اقساط به نمایندگی، از زمان واریز ودیعه، ۱۰ روز می‌باشد.

هر کد ملی تنها مختص یک دستگاه خودرو می‌شود.

متقاضی باید در زمان واریز وجه ایران خودرو، از کارت‌های بانکی به نام خود استفاده نماید. صحت کلیه اطلاعات درج شده، خصوصاً کد ملی، آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است.

لینک رسمی و مورد تایید برای ثبت نام ایران خودرو مهر ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت رسمی ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است، به آدرس https://esale.ikco.ir/. در صورتی که متقاضیان تصمیم به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری بگیرند، شرکت ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نخواهد گرفت. آدرس سایت‌های ثبت نام برای آریسان، پژو پارس و تارا نیز ذکر شده است.

مطالعه بیشتر  مالکان خودروهای لوکس منتظر پیامک مالیات باشند
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

زمان دور دوم مزایده خودروهای دپویی مشخص شد

سجاد ناجی

بررسی مشخصات مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۴

mortazavi

(دناپلاس)کمیاب‌ترین خودرو بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.