مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط ایران‌خودرو تا زمانی که ظرفیت فروش به پایان نرسد، ادامه داده وانت آریسان 2 را به شرایط اقساطی عرضه می‌کند. متقاضیان بدون نگرانی از در دست داشتن پلاک فعال، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط

گروه خودروسازی ایران‌خودرو تا زمانی که ظرفیت فروش به پایان نرسد، ادامه داده وانت آریسان ۲ را به شرایط اقساطی عرضه می‌کند. متقاضیان بدون نگرانی از در دست داشتن پلاک فعال، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

از امروز، ایران‌خودرو اعلام کرده است که تا زمانی که ظرفیت موجودی خودروی آریسان ۲ دوگانه سوز تکمیل نشود، این خودرو را به صورت اقساطی در دسترس خریداران قرار خواهد داد. این خودروی تجاری سبک در سبد محصولات ایران‌خودرو با قیمت تقریبی ۳۸۳ میلیون تومان قرار دارد. علاوه بر این، ابی های جاده حاضرند تا با دریافت ۲۳۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، این خودروی دوگانه سوز را به متقاضیان واگذار نمایند.

خودروساز واقع در مسافرت از کیلومتر ۱۴ جاده مخصص، قصد دارد تا در طرح فروش اقساطی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، این محصول خود را با رنگ‌های خاکستری، عنابی، مشکی و نقره‌ای به بازار عرضه کند. همچنین، متقاضیانی که دارای چک بنفش صیادی و وضعیت اعتباری سفید نزد بانک مرکزی هستند، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

متقاضیان بقیه قسط‌های خودروی خریداری شده را باید به صورت سه دسته چک در زمان تشکیل پرونده به ایران‌خودرو پرداخت نمایند. مبلغ هر یک از این چک‌ها حدوداً ۶۲ میلیون تومان است. تاریخ سررسید این چک‌ها که به ایران‌خودرو واگذار می‌شوند به ترتیب به تاریخ‌های ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۳۰ آبان ۱۴۰۳ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ می‌باشد.

همچنین، اعلام کرده‌اند که از زمان تکمیل پرونده خودروی مورد نظر، طی ۴۵ روز کاری، اقساطی را به متشریان تحویل خواهند داد.

مطالعه بیشتر  جایگزین تیگو 8 پرو مشخص شد

نکته مهم برای متقاضیان این است که اگر در طرح‌های پیشین خودرو خریداری کرده یا دارای پلاک فعال هستند، می‌توانند بی‌دغدغه از طریق این طرح فروش، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را به صورت اقساطی تهیه کنند.

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط  ایران‌خودرو تا زمانی که ظرفیت فروش به پایان نرسد، ادامه داده وانت آریسان 2 را به شرایط اقساطی عرضه می‌کند. متقاضیان بدون نگرانی از در دست داشتن پلاک فعال، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تغییر مدل خودرو برای افراد با موعد تحویل ۱۴۰۳

mortazavi

خودروسازان خواستار آزادشدن قیمت ها

سجاد ناجی

قیمت انواع فوتون در بازار خودرو امروز ۲۰ آبان ماه

mortazavi

نظر دهید.