مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش استثنایی ایران خودرو با تحویل کوتاه مدت و شرایط ویژه

فروش استثنایی ایران خودرو با تحویل کوتاه مدت و شرایط ویژه گروه صنعتی ایران خودرو از فروش خودرو بدون قرعه کشی در طرح های معرفی شده خبر داد. امروز چهارشنبه 1 اذرماه 1402 همراه با خبر دیگری از خودرو همراه 22 شرقی باشید تا تازه ترین اخبار موجود را اطلاع رسانی کنیم.

فروش استثنایی ایران خودرو با تحویل کوتاه مدت و شرایط ویژه

گروه صنعتی ایران خودرو از فروش خودرو بدون قرعه کشی در طرح های معرفی شده خبر داد. امروز چهارشنبه ۱ اذرماه ۱۴۰۲ همراه با خبر دیگری از خودرو همراه ۲۲ شرقی باشید تا تازه ترین اخبار موجود را اطلاع رسانی کنیم.

اطلاع رسانی می‌شود که فرصت ثبت نام برای خرید پژو پارس ELX (با موتور XU۷P) و پژو پارس سال (موتور XU۷P) آغاز شده است. این خودروهای پرطرفدار پس از ۹۰ روز به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

برای ثبت نام در این خرید ویژه، متقاضیان پژو پارس ۱۴۰۲ می‌بایست مبلغ کل را به صورت یکجا واریز نمایند. جزئیات بیشتر در تصویر زیر آمده است.

فروش استثنایی ایران خودرو با تحویل کوتاه مدت و شرایط ویژه  گروه صنعتی ایران خودرو از فروش خودرو بدون قرعه کشی در طرح های معرفی شده خبر داد. امروز چهارشنبه 1 اذرماه 1402 همراه با خبر دیگری از خودرو همراه 22 شرقی باشید تا تازه ترین اخبار موجود را اطلاع رسانی کنیم.

ثبت نام پژو پارس ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳  آغاز شده و تا مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ ادامه دارد.

لینک رسمی برای ثبت نام پژو پارس ایران خودرو (ویژه آذرماه)

برای تکمیل مراحل ثبت نام در فروش فوق‌ العاده ایران خودرو برای خرید پژو پارس ELX و پژو پارس سال، لطفاً تنها از طریق وبسایت رسمی ثبت نام ایران خودرو به آدرس https://www.ikco.ir/ اقدام کنید. توجه داشته باشید که درصورتی که مبالغ مربوط به ثبت نام از طریق سایت‌های دیگری پرداخت شود، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. بنابراین، برای اطمینان از تکمیل وجه و ثبت نام صحیح، از طریق وبسایت ایران خودرو اقدام نمایید.

تنها اشخاصی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان اولویت پاییز ۱۴۰۲ در فراخوان فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شده و یا پیامکی به آن‌ها ارسال شده یا اسامی آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قرار گرفته باشد، می‌توانند در ماه آبان ثبت نام خود را برای خرید پژو پارس ۱۴۰۲ انجام دهند.

مطالعه بیشتر  زمان تحویل خودروهای سامانه یکپارچه نیمه دوم اردیبهشت

این افراد مجاز به ثبت نام برای خرید خودروی موردنظر در این دوره فروش خاص هستند. برای آگاهی بیشتر و انجام مراحل ثبت نام، می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کرده و با دنبال کردن دستورالعمل‌های موجود، ثبت نام خود را انجام دهند.

لطفا توجه داشته باشید که امکان ثبت نام در این مرحله فقط برای افرادی است که معیارهای اعلام شده را دارا بوده و از سوی شرکت مربوطه اطلاع رسانی شده‌اند.

شرایط خرید ون وانا از ایران خودرو در شرایط فوق العاده (آذرماه)

اطلاعات جدیدی از شرکت ایران خودرو دیزل در خصوص آغاز سری جدید پیش‌فروش ون وانا ارائه شده است. ثبت‌نام برای خرید ون وانا ۳TZ از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه یکم آذرماه ۱۴۰۲ به‌صورت آنلاین آغاز خواهد شد. در این طرح فروش، سود مشارکت در مبلغ خرید ۱۲ درصد بوده و همچنین سود انصراف از خرید از سوی ایران خودرو دیزل به مقدار ۹ درصد اعلام شده است. پیش پرداخت موردنیاز برای ثبت‌نام در خرید ون وانا ۶۷۵ میلیون تومان می‌باشد و مشتریان قادر خواهند بود رنگ مورد نظر برای این خودرو را انتخاب و سفارش دهند.

ثبت‌نام این خودرو با قابلیت‌های مختلف از جمله سفارش رنگ، از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو دیزل قابل انجام است.

فروش استثنایی ایران خودرو با تحویل کوتاه مدت و شرایط ویژه  گروه صنعتی ایران خودرو از فروش خودرو بدون قرعه کشی در طرح های معرفی شده خبر داد. امروز چهارشنبه 1 اذرماه 1402 همراه با خبر دیگری از خودرو همراه 22 شرقی باشید تا تازه ترین اخبار موجود را اطلاع رسانی کنیم.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت کامیونت فوتون جدید ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

mortazavi

رویکرد وزارت صمت تعمیق و توسعه ساخت داخل صنعت خودرو است

سجاد ناجی

تصویب آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون اقتصادی دولت

سجاد ناجی

نظر دهید.