مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

رده بندی مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۳

رده بندی مسابقه فرمول یک مجارستان 2023 مکس ورشتپن با 12 امین برد خود در مسابقات فرمول 1 فصل 2023 توانست بار دیگر از لوئیس همیلتون سبقت بگیرد و رکوردشکنی خود را به ثبت برساند. از موارد مهمی که میتوانیم به مسابقات مجارستان فرمول 1 اشاره کنیم این بود که رانندگانی همچون: پرز، راسل، استرول، گسلی و سونودا با لاستیک سافت و دیگر رانندگان با تایر مدیوم رقابت خود را شروع کردند. 

رده بندی مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۳

مکس ورشتپن با ۱۲ امین برد خود در مسابقات فرمول ۱ فصل ۲۰۲۳ توانست بار دیگر از لوئیس همیلتون سبقت بگیرد و رکوردشکنی خود را به ثبت برساند. از موارد مهمی که میتوانیم به مسابقات مجارستان فرمول ۱ اشاره کنیم این بود که رانندگانی همچون: پرز، راسل، استرول، گسلی و سونودا با لاستیک سافت و دیگر رانندگان با تایر مدیوم رقابت خود را شروع کردند.

در این شرایط مکس شروع بسیار خوبی را از خود نشان داد و توانست به راحتی از لوئیس عبور کند و لوئیس همیلتون را به رده چهارم برساند!

در حین مسابقات دو ماشین آلپین هم آسیب دیدند و فاجعه عجیبی برای این تیم رخ داد.

همیلتون در طول مسابقه از گروه مرسدس به خاطر شروع بدی که داشته عذرخواهی کرد اما به او توصیه شد که مسابقه طولانی است و بهتر است به این موضوعات فکر نکند.

رانندگان تیم فراری نیز در چندین دور اولیه پشت سر لوئیس همیلتون بودند و البته که لوئیس در دور هشتم به پیت رفت و بعد از برگشت با لاستیک هارد توانست مسابقه را ادامه دهد.

فرمول یک بریتانیا ۲۰۲۳

در طول مسابقه به لوئیس بارها گفته شد که زمان را از دست میدهد اما این راننده چنین اعتقادی نداشت و به گفته او دور موتور ماشین ها پایین اورده شده بود که تیم مرسدس به او گفت علت پایین اوردن قدرت موتور به خاطر شرایط دمایی است.

همیلتون برای بار دوم به پیت رفت و اینبار با لاستیک های مدیوم برگشت اما با توجه به رقابت های سنگینی که بین او تیم فراری وجود داشت رقابت های بسیار نزدیکی را در کنار هم تجربه کنند.

مطالعه بیشتر  تجربه رانندگی با دایناسور فرانسوی ، پژو 405

لندو نوریس نیز در این مسابقه فرصت را به هم تیمی مکس نداد و با تمامی تلاش خود توانست به رده دومی برسد که بعد از آن سرجیو پرز توانست به جایگاه سوم بسنده کند.

امتیاز، رده، نام رانندگان و زمان ثبت شده آنها را میتوانید در جدول نتایج زیر مشاهده کنید.

رده بندی مسابقه فرمول یک مجارستان 2023  مکس ورشتپن با 12 امین برد خود در مسابقات فرمول 1 فصل 2023 توانست بار دیگر از لوئیس همیلتون سبقت بگیرد و رکوردشکنی خود را به ثبت برساند. از موارد مهمی که میتوانیم به مسابقات مجارستان فرمول 1 اشاره کنیم این بود که رانندگانی همچون: پرز، راسل، استرول، گسلی و سونودا با لاستیک سافت و دیگر رانندگان با تایر مدیوم رقابت خود را شروع کردند. 
فرمول یک مجارستان ۲۰۲۳
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

دلیل اصلی افزایش قیمت خودرو از دید مردم پنهان است

Sajjad Amanian

گران تر شدن خودروهای داخلی در بازار آزاد

سجاد ناجی

قیمت جدید محصولات زامیاد اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.