مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فرصت ثبت نام خودروهای برقی تا پایان امروز شنبه ۵ خردادماه

فرصت ثبت نام خودروهای برقی تا پایان امروز شنبه 5 خردادماه متقاضیان خرید خودروهای برقی تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳، فرصت دارند ثبت‌نام کرده و یک گزینه از سبد محصولات موجود را انتخاب کنند. طبق اطلاعیه سامانه عرضه خودروهای برقی، ثبت‌نام از روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، آغاز شده و تا روز شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۵۹ ادامه خواهد داشت.

فرصت ثبت نام خودروهای برقی تا پایان امروز شنبه ۵ خردادماه

متقاضیان خرید خودروهای برقی تا ساعت ۲۳:۵۹ روز شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳، فرصت دارند ثبت‌نام کرده و یک گزینه از سبد محصولات موجود را انتخاب کنند. طبق اطلاعیه سامانه عرضه خودروهای برقی، ثبت‌نام از روز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، آغاز شده و تا روز شنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۲۳:۵۹ ادامه خواهد داشت.

علاوه بر این، متقاضیان باید از روز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، تا روز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳، تا ساعت ۱۳:۰۰، مبلغ یک میلیارد ریال را در یکی از حساب‌های خود در بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه، به نام خودرو برقی وکالتی مسدود کنند.

به گفته تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه، خرید خودروهای برقی هیچ محدودیتی ندارد. به عبارتی، داشتن یا نداشتن پلاک فعال تأثیری در فرایند خرید این خودروها ندارد و متقاضیان تنها با مسدود کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: برخی بانک‌ها به اشتباه اعلام کرده‌اند که برای خرید خودروهای برقی محدودیت‌هایی از جمله نداشتن پلاک فعال وجود دارد، در حالی که این ادعا نادرست است.

مدیر سامانه یکپارچه توضیح داد: طبق مصوبه شورای رقابت، هیچ محدودیتی برای خرید خودروهای برقی وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند تنها با مسدود کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی خود، از طریق سامانه یکپارچه برای خرید خودروهای برقی اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خودروهای ژاپنی کم ایرادترین خودروهای بازار ایران شدند

مطالب مرتبط

قیمت ۲۰۷ در تیپ های مختلف امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه

mortazavi

چگونه وزارتخانه بی وزیر بازار خودرو را مدیریت ‌کند؟

سجاد ناجی

تدوین طرح نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین

سجاد ناجی

نظر دهید.