مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فراخوان برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ آتش سوزی از یک قطعه نامرغوب پمپ بنزین

فراخوان برای پژو 206 و 207 آتش سوزی از یک قطعه نامرغوب پمپ بنزین به گزارش خبرگزاری های خودرویی در جدیدترین خبر امروز 22 تیر ماه 1402، مالکان خودروهای پژو 206 و 207 در مدل های 1401 و 1402 مراقب باشند که احتمال آتش سوزی خودروهایشان وجود دارد و طبق شنیده هایی که ایران خودرو به تازگی مطرح کرده است، وجود مشکل در پمپ بنزین تعدادی از خودروهای 206 و 207 مدل 1401 و 1402 ممکن است دچار این مشکل اتش سوزی شوند.

فراخوان برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ آتش سوزی از یک قطعه نامرغوب پمپ بنزین

به گزارش خبرگزاری های خودرویی در جدیدترین خبر امروز ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲، مالکان خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در مدل های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مراقب باشند که احتمال آتش سوزی خودروهایشان وجود دارد و طبق شنیده هایی که ایران خودرو به تازگی مطرح کرده است، وجود مشکل در پمپ بنزین تعدادی از خودروهای ۲۰۶ و ۲۰۷ مدل ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ممکن است دچار این مشکل اتش سوزی شوند.

همچنین به نظر می رسد که برخی از این خودروها به علت استفاده از یک قطعه نامرغوب در خطر آتش سوزی قرار گرفته اند و ایران خودرو مطرح کرده است که یک فراخوان عمومی برای مالکان این مدل خودروها انتشار یابد تا برای رفع مشکل اقدام کنند.

همچنین لازم است تاکید شود که بعضی از مدل خودروهای ۴۰۵ باعث شد که اتفاقات تلخی رخ بدهد و در اوایل دهه ۹۰ به علت آتش سوزی این مدل خودروها و از کار افتادن سیستم برقی و اختلال در قفل مرکزی خودرو برخی از هموطنان در آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

ایران خودرو با اعلام این فراخوان تلاش می کند تا قبل از اتفاق افتادن هر گونه حادثه ای، با تعویض این قطعه نامرغوب پیشگیری از هر اتفاقی باشد. همچنین توصیه ایی که به هموطنان می شود این است که بعد از تماس شرکت ایران خودرو به یک نمایندگی معتبر مراجعه کرده و مشکل را برطرف کنند.

همچنین نیاز است که تاکید شود، در این خصوص برخی کلاهبرداران ممکن است با برقراری تماس خواسته های خود را عملی کنند. پس از اینکه تماس مربوطه  از شرکت ایران خودرو است، اطمینان لازم را حاصل کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  علت افزایش قیمت پراید در بازار چیست؟

مطالب مرتبط

قیمت سایپا و ایرانخودرو در ۹ مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

راستی‌آزمایی در قرعه‌کشی خودرو

سجاد ناجی

آخرین قیمت های ایران خودرو ۳۰ دی ماه ۹۹

mortazavi

نظر دهید.