مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فراخوان برای فروش فوری رانا پلاس ۷ تیر ۱۴۰۲

فراخوان برای فروش فوری رانا پلاس 7 تیر 1402 .... ضمن اطلاع رسانی به افراد متقاضی و نمایندگان مجاز: 13 امین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده برای برخی از محصولات ایران خودرو با تحویل 90 روزه تنها برای افراد انتخاب شده قسمت اول اولویت های پاییز 1402 به شرح جدول زیر می باشد.  تنها افراد متقاضی و واجد شرایط که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان قسمت اول اولویت های پاییز 1402 فروش فوق العاده به این گروه خودرویی اعلام شده است و یا پیامکی از سمت این شرکت دریافت کرده باشند می توانند در سایت مربوطه ایران خودرو ثبت نام نمایند. 

فراخوان برای فروش فوری رانا پلاس ۷ تیر ۱۴۰۲ ….

ضمن اطلاع رسانی به افراد متقاضی و نمایندگان مجاز:

۱۳ امین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده برای برخی از محصولات ایران خودرو با تحویل ۹۰ روزه تنها برای افراد انتخاب شده قسمت اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می باشد.

تنها افراد متقاضی و واجد شرایط که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان قسمت اول اولویت های پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق العاده به این گروه خودرویی اعلام شده است و یا پیامکی از سمت این شرکت دریافت کرده باشند می توانند در سایت مربوطه ایران خودرو ثبت نام نمایند.

فراخوان برای فروش فوری رانا پلاس 7 تیر 1402 ....  ضمن اطلاع رسانی به افراد متقاضی و نمایندگان مجاز:  13 امین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده برای برخی از محصولات ایران خودرو با تحویل 90 روزه تنها برای افراد انتخاب شده قسمت اول اولویت های پاییز 1402 به شرح جدول زیر می باشد.   تنها افراد متقاضی و واجد شرایط که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها به عنوان قسمت اول اولویت های پاییز 1402 فروش فوق العاده به این گروه خودرویی اعلام شده است و یا پیامکی از سمت این شرکت دریافت کرده باشند می توانند در سایت مربوطه ایران خودرو ثبت نام نمایند. 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت انواع رنو در 19 مرداد 1402

مطالب مرتبط

آخرین قیمت روز محصولات سایپا ۲۶ فروردین ۱۴۰۲

mortazavi

متقاضیان خودروهای کرمان موتور بدانند!

mortazavi

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟

mortazavi

نظر دهید.