مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عوارض طرح ترافیک در ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی خواهد داشت.

عوارض طرح ترافیک در 1402 افزایش 20 درصدی خواهد داشت. تصمیم گیرندگان در شورای شهر تهران برای عوارض طرح ترافیک در سال جدید 1402 افزایش 20 درصدی را اعلام کردند. مجتبی شفیعی، مدیرعامل حمل و نقل شهرداری تهران در صد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه تغییر مصوبه نرخ حمل و نقل در سال 99 برای مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا گفت: امسال نرخ حمل و نقل و درآمد حاصل از اجرای طرح پرداخت، 1 میلیارد تومان هشتصد میلیون تومان است که از این مبلغ نزدیک به یک هزا میلیارد تومان آن جمع آوری شده است. همچنان امیدوار هستیم تا پایان سال باقیمانده این مبلغ نیز جمع آوری شود. 

عوارض طرح ترافیک در ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی خواهد داشت.

تصمیم گیرندگان در شورای شهر تهران برای عوارض طرح ترافیک در سال جدید ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصدی را اعلام کردند. مجتبی شفیعی، مدیرعامل حمل و نقل شهرداری تهران در صد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران و در جریان بررسی لایحه تغییر مصوبه نرخ حمل و نقل در سال ۹۹ برای مدیریت ترافیک، کاهش تقاضای سفر و کنترل آلودگی هوا گفت: امسال نرخ حمل و نقل و درآمد حاصل از اجرای طرح پرداخت، ۱ میلیارد تومان هشتصد میلیون تومان است که از این مبلغ نزدیک به یک هزا میلیارد تومان آن جمع آوری شده است. همچنان امیدوار هستیم تا پایان سال باقیمانده این مبلغ نیز جمع آوری شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تهران با اشاره به نرخ پایه طرح ترافیک امسال گفت: این مبلغ ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده و برای سال آینده با ۲۵ درصد افزایش این رقم ۵۴ هزار و ۷۵۰ تومان خواهد بود.
خبر جدید روز: MVM محصولات خود را در مدل جدید با شرایط فروش خاص اعلام کرده است، برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
شفیعی در ادامه صحبت های خود گفت: در ارتباط با نرخ عوارض طرح ترافیک برای گروه های خاص مانند: خبرنگاران، جانبازان، بیماران خاص و… رقم تعیین شده برای سال جاری ۲۳۴ هزار تومان است که با ۲۵ درصد افزایش در سال ۱۴۰۲ این رقم به ۲۹۳ هزار تومان خواهد رسید.
در ادامه نیز به بعضی از اصلاحیات عوارض خودروهایی مانند: وانت بارها و کامیونت ها اشاره شد که در ارتباط با این وسایل نقلیه گفت: در سال جدید برای این موضوع نیز تغییراتی اعمال خواهد شد که بعد از تایید نهایی اعلام می شوند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  طرح فروش فوری محصولات زامیاد آغاز شد

مطالب مرتبط

عرضه لاماری ایما در بورس کالا

سجاد ناجی

شرایط فروش کلوت دنده ای و اتوماتیک با قیمت قطعی شروع شنبه ۶ خرداد

mortazavi

مرحله اجرایی واردات خودرو از اول مهرماه آغاز می‌شود

سجاد ناجی

نظر دهید.