مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه محصولات کرمان موتور در بورس کالا

عرضه محصولات کرمان موتور در بورس کالا

عرضه محصولات کرمان موتور در بورس کالا | حذف برخی آپشن های کاربردی از محصولات جک | رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای جک

شرکت کرمان موتور در نظر دارد ۱۰۰ دستگاه خودرو KmcT8 و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک S5 و ۱۰۰ دستگاه خودرو جک J4 خود را در بورس کالا عرضه کند.

تاریخ عرضه این محصولات ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

عرضه خودروهای جک در بورس کالا

یک موتور ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ برای KMC T8 در نظر گرفته شده که ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد.

KMC T8 به یک گیربکس ۶ سرعته دستی مجهز شده که به صورت عادی توان این خودرو به چرخ های جلو  منتقل میشود و اگر بخواهد در مسیر های ناهموار و در شرایط بد برود میتواند در حالت چهار چرخ سبک یا سنگین بهره ببرد.

از نکات مثبت KMC T8 یکی مجهز بودن به قفل دیفرانسیل برقی و دیگری توان حرکتی خوب در دور های پایین است که آن هم بخاطر هماهنگی خوب جعبه دنده با موتور این خودروست.

سواری KMC T8 یک سواری بینابین است، نه خیلی نرم و نه خیلی خشک. بخاطر اینکه فاصله بین دو محور این خودرو نسبت به سایر رقبایش کمی زیاد است کوبش به کابین تا حدودی منتقل میشود.

ترمز های تعبیه شده در KMC T8 هر چهار عدد دیسکی هستند که همین امر سبب شده که این خودرو ترمز های خوبی نسبت به سایر رقبایش داشته باشد.

از دیگر ویژگی های خوب این پیکاپ جدید بازار ایران میتوان به سیستم تعلیق مستقل دوجناقی دوبل با فنر مارپیچ، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، سنسور پارک عقب و دوربین عقب و سنسور باد تایر ها اشاره کرد.

مطالعه بیشتر  "رسمی شدن برگ سبز خودرو" در دستور کار مجلس قرار گرفت

نکات مثبت این خودرو گفته شد اما KMC T8 نیز نکات منفی دارد. از نکات منفی پیکاپ جدید کرمان موتور به برقی نبودن فرمان و هیدرولیکی بودن آن، حذف آپشن های رادار نقطه کور، رادار تغییرلاین و سیستم تشخیص صدا میتوان اشاره کرد.

داخل خودروی KMC T8 ما با یک کابین مدرن و بروز طرف هستیم. غربیلک فرمان تا حدود زیادی به فرمان جک S5 شباهت دارد.

یک مانیتور بزرگ با قابلیت های مختلف وسط داشبورد تعبیه شده است.

سیستم تهویه الکتریکی دستی نیز در زیر مانیتور این خودرو قرار گرفته است.

دکمه های تنظیم دیفرانسیل هم آخرین گزینه روی داشبور این خودروست.

امکانات رفاهی خوبی نیز برای KMC T8 در نظر گرفته شده و این خودرو حرف های زیادی در مقابل رقبایش دارد.

سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای،  تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، سنسور نور، ینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سیستم کروز کنترل، کلیدهای کنترل صوتی بر روی فرمان، پاور ویندوز، باز شدن تمامی شیشه‌ها به صورت تک لمسی، رکاب جانبی، چراغ‌های مخصوص روز، سیستم مولتی مدیا همراه با ۶ بلندگو، بلوتوث و ورودی USB و تریم داخلی چرم مصنوعی از امکانات بارز این خودرو است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

توقف تولید خودروهای سمند و ۲۰۶

سجاد ناجی

توقف بازار به دلیل کاهش نرخ ارز و نشست برجام

سجاد ناجی

واریز سهمیه بنزین جانبازان

سجاد ناجی

نظر دهید.