مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا + توضیحات

عرضه دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا + توضیحات با اینکه مدل خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی برای بار دیگر در بورس کالا عرضه می شوند، قرار است به زودی علاوه بر

عرضه دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا + توضیحات

با اینکه مدل خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی برای بار دیگر در بورس کالا عرضه می شوند، قرار است به زودی علاوه بر این دو مدل، خودروی دیگنیتی پرستیژ نیز برای اولین بار عرضه خواهد شد و براساس خبرهای خودرویی جدید نیز بورس کالا در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ آذرماه میزبان ۸۰۶ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی خواهد بود که وابسته به بهمن موتور هستند. از این تعداد عرضه شده برای اولین بار ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا عرضه خواهند شد.

اینطور برنامه ریزی شده است که ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر بر روی تابلوی بورس کالا قرار می گیرد و ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا روز ۲۲ آذرماه عرضه خواهند شد که از این تعداد تعیین شده ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید با تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی با تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی با تریم قرمز عرضه خواهند شد.

خبر خودرو: تولید فوتون اتوماتیک ایران خودرو

برای مدل دیگنیتی پرستیژ ۱۰۶ دستگاه در بورس کالا روز ۲۳ آذرماه عرضه خواهد شد که قیمت تعیین شده از پایه برابر با ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که عرضه های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶ دستگاه سفید در تریم مشکی، ۲۶ دستگاه خودروی دیگنیتی پرستیژ سفید در تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا دارای چه شرایطی برای خرید هستند؟

برای مهلت ثبت نام تعیین شده خودروی فیدلیتی از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱ می توان اقدام کرد و مهلت ثبت نام سفارش دیگنیتی ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذرماه و همچنین برای ثبت نام دیگنیتی پرستیز از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذرماه می توان اقدام کرد. درصد پیش پرداخت برای سفارش خرید این محصولات از سوی بهمن موتور در دو هفته آینده ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۳ بهمن ماه سال جاری است.

مطالعه بیشتر  آغاز مرحله تبدیل دعوتنامه های پیش فروش منقضی شده

تاکید شده است که برای خرید هریک از این محصولات می توان با یک کد ملی اقدام کرد که صدور خرید و سند شماره گذاری خودروها نیز به اسم شخص خریدار یا فردی که با کدملی اقدام کرده خواهد بود. برای خرید این محصولات باید از طریق یکی از نمایندگی های مجاز شرکت بهمن موتور اقدام کرد و خریداران نیاز است که واریز وجه مالیات برارزش افزوده و دیگر هزینه ها را همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره اعلام شده از سوی بهمن موتور واریز کنند.

مالیات برارزش افزوده که ۹ درصد برای تمامی خودروها اعلام شده است و دیگر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمند سازی کارت خودرو، هزینه خدمات پستی، تولید پلاک، شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که برای خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد نزدیک به ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است.

برای دیگنیتی قیمت ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و برای مدل خودروی دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال در نظر گرفته شده است که تمامی هزینه های اعلام شده باید به وسیله شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت‌های جدید شورای رقابت برای خودروهای داخلی اعلام شدند

سجاد ناجی

پیش فروش ایران خودرو با ۵ محصول

سجاد ناجی

میزان سود دلالان از فروش حواله های خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.