مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه دنا پلاس دستی در روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

خودروی دنا با قیمت در پنجشنبه 4 آبان ماه دنا، یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است. این خودرو ابتدا با هدف جایگزینی سمند و سمند سورن طراحی و تولید شد. اما پس از عرضه، این اتفاق رخ نداد و دنا به عنوان یک محصول مستقل در کنار این خودروها تولید شد. بر اساس آخرین قیمت‌ها در بازار آزاد، می‌توانید دنا اتوماتیک توربو پلاس را با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین، قیمت دنا پلاس صفر اتوماتیک در حال حاضر ۸۰۵ میلیون تومان است. اگر علاقه‌مند به خرید یک دنا پلاس با کیلومتر کارکرده هستید، می‌توانید یک واحد با ۶۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان از آگهی‌های خودروهای کارکرده در نظر بگیرید. همچنین، قیمت دنا معمولی صفر در حال حاضر ۵۸۰ میلیون تومان می‌باشد. از طرفی، دنا معمولی با سال ساخت ۹۴ و ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد در بازار به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. در ادامه نیز می‌توانید قیمت کارخانه دنا سال ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

عرضه دنا پلاس دستی در روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای خواستار لغو عرضه دنا پلاس به بورس کالا شد اما شرکت بورس به این درخواست پاسخ منفی داد. مدیرعامل خودرو ایران در نامه ای خواستار لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالای ایران شد.

مهدی خطیبی در نامه ای به مدیرعامل بورس کالای ایران گفت:

با توجه به اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، خواهشمند است دستور ابطال و ابلاغ اخطاریه عرضه ۵۰۰۰ دنا پلاس مدل دستی را بدهید که قبلا در سامانه این شرکت برای عرضه در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه منتشر شده بود. لغو و به دنبال آن اطلاع رسانی انجام شود.

پاسخ بورس کالای ایران به نامه درخواستی ایران خودرو نیز چنین بود:

سازمان بورس در پاسخ به درخواست مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: جدول هفتگی منظم خودروهای پذیرفته شده از ایران خودرو در بورس کالا تا پایان سال و همچنین جدول زمانبندی پذیرش خودروهای جدید نیز اعلام شود که به دنبال این موضوع عرضه دنا پلاس دستی لغو نخواهد شد.
 همچنین خبرهای پربازدید دیگری را از ایران خودرو بخوانید:
شرکت خودروسازی ایران خودرو در جدیدترین اعلامیه های خود، طرح تبدیل حواله را به دیگر محصولات ارائه کرده است، با دنبال کردن لینک می توانید شرح خبر را به طور کامل مطالعه کنید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  طرح ویژه فروش تیگو ۸ پرو e‌ پلاس از مدیران خودرو

مطالب مرتبط

تغییرات برنامه ای برای خودروهای چینی تولید داخل!

mortazavi

هنوز خبری از سهمیه جدید نیست

سجاد ناجی

اعلام زمان عرضه خودروهای وارداتی در مرحله دوم و سوم سامانه

mortazavi

نظر دهید.