مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه خودروها در طرح یکپارچه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

عرضه خودروها در طرح یکپارچه امروز 4 اردیبهشت 1402 دو گروه خودروساز بزرگ ایران قرار است از امروز به تاریخ 4 اردیبهشت 1402 عرضه بزرگ هفتگی خود را شروع کنند. این دو شرکت خودروسازی هر آخر هفته بیش از 50000 خودرو به مشتریان تحویل می دهند. با پایان یافتن نوبت دهی در سامانه یکپارچه فروش خودرو در هفته گذشته، مشخص شد که اکثر مشتریان امسال محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

عرضه خودروها در طرح یکپارچه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

دو گروه خودروساز بزرگ ایران قرار است از امروز به تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه بزرگ هفتگی خود را شروع کنند. این دو شرکت خودروسازی هر آخر هفته بیش از ۵۰۰۰۰ خودرو به مشتریان تحویل می دهند. با پایان یافتن نوبت دهی در سامانه یکپارچه فروش خودرو در هفته گذشته، مشخص شد که اکثر مشتریان امسال محصول مورد نظر خود را دریافت خواهند کرد.

به گفته کارشناسان بازار خودرو، عرضه خودرو در قالب طرح یکپارچه باعث کاهش قیمت خودرو در بازار خواهد شد. از امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه فرآیند تحویل خودروهای بزرگ به مشتریان ایرانی خودرو و سایپا آغاز می شود و دو خودروساز بزرگ کشور تا پایان هفته جاری ۵۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهند داد. در حال حاضر، تحویل هفتگی خودرو به طور متوسط ​​حدود ۲۵۰۰۰ خودرو در سال های اخیر است.

به گفته کارشناسان بازار خودرو، ورود ۵۰ هزار دستگاه خودرو به بازار طی چند روز آینده قطعا تاثیر زیادی در افت قیمت در بازار خواهد داشت و پیش بینی می شود قیمت ها در بازار آزاد به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  مشخصات فنی ساینا G همراه با امکانات

مطالب مرتبط

زیان ۵۰ میلیارد تومانی برای جایگاه داران

سجاد ناجی

جزئیات طرح تقسیم و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی اعلام شد

سجاد ناجی

رونمایی مدیران خودرو از تیگو ۸ + قیمت

سجاد ناجی

نظر دهید.