مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

عرضه خودروها در سامانه اینبار با ظرفیت مازاد خودروسازان

عرضه خودروها در سامانه اینبار با ظرفیت مازاد خودروسازان به تاریخ ۲۴ مهر ماه، سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام نمود که عرضه خودروها از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد خودروسازان آغاز شده است. این عرضه به‌طور کاملاً داوطلبانه بوده و شرکت‌ها می‌توانند مازاد تولید خود را در سامانه اعلام نمایند.

عرضه خودروها در سامانه اینبار با ظرفیت مازاد خودروسازان

به تاریخ ۲۴ مهر ماه، سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام نمود که عرضه خودروها از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های مازاد خودروسازان آغاز شده است. این عرضه به‌طور کاملاً داوطلبانه بوده و شرکت‌ها می‌توانند مازاد تولید خود را در سامانه اعلام نمایند.

از دیروز، سامانه یکپارچه بازگشایی شده است، اما تفاوت این دوره با نوبت‌های گذشته در این است که در این مرحله، خودروها صرفاً از محل افزایش تولید و ظرفیت‌های اضافی شرکت‌ها عرضه می‌شوند.

در این دور، که تا پنجشنبه ۲۷ مهر ماه ادامه دارد، خودروسازان به صورت دستوری نه، بلکه تنها خودروهایی که افزایش تولید یا ظرفیت مازاد داشتند، عرضه می‌شوند. بر این اساس، دو شرکت خودروساز داخلی یعنی ایران خودرو و سایپا در این دور عرضه نخواهند کرد.

پژو ۴۰۵ با قیمت 

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو، در این ارتباط تأکید کرده است که “این نوع جدیدی از عرضه خودرو در سامانه است که در آن خودروساز بر اساس مازاد تولید خود می‌تواند خودرو عرضه کند. آغاز کار این روش عرضه جدید با چهار شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و سانیار موتور پارسیان رقم می‌خورد.”

به تعداد ۹ محصول، توسط ۴ خودروساز مونتاژی به شرح جدول زیر عرضه خواهد شد. این محصولات در قالب فروش ویژه با تحویل در مدت ۳ ماهه ارائه می‌شوند.

شرکت نام خودرو
مدیران خودرو Arrizo ۶PROExcellent
مدیران خودرو FX Premium
مدیران خودرو C۵۵ ProIE
کرمان موتور JACS۳
کرمان موتور JACS۴
کرمان موتور JACS۵
کرمان موتور KMC JV
صنایع خودروسازی ایلیا YV دایون
سانیا موتور پارسیان X۳۵
مطالعه بیشتر  ثبت نام جدید ایران خودرو برای 207، رانا، تارا و سورن اعلام شد

موضوع مهمی که باید به آن توجه شود این است که تمامی افرادی که تا به اکنون دعوتنامه برای آنها صادر نشده است و یا خرید خودرو داشته اند، شامل این طرح نمی شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

کاهش قیمت خودروهای ایرانی ۲۳ مرداد

mortazavi

نماد متفاوت و به روز تارا در بازار ایران!!!

mortazavi

دام جدید به نام جریمه با تاخیر کرونایی !

نویسنده ارشد

نظر دهید.