مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

عرضه خودروهای وارداتی به مردم از هفته آینده

عرضه خودروهای وارداتی به مردم از هفته آینده مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت، اعلام کرد: "از هفته آینده، عرضه خودروهای وارداتی به مردم آغاز می‌شود." او افزود: "سامانه خودروهای وارداتی با طراحی جدید در یک یا دو روز آینده به‌روزرسانی خواهد شد. در مرحله اول، اطلاعات خودروها بارگذاری می‌شود تا مردم بتوانند خودروهای عرضه شده را مشاهده کنند. در مرحله بعدی و با نهایی شدن قیمت‌ها در هفته آینده، خودروها به بازار عرضه می‌شوند."

عرضه خودروهای وارداتی به مردم از هفته آینده

مهدی ضیغمی، مجری طرح واردات خودرو در وزارت صمت، اعلام کرد: “از هفته آینده، عرضه خودروهای وارداتی به مردم آغاز می‌شود.” او افزود: “سامانه خودروهای وارداتی با طراحی جدید در یک یا دو روز آینده به‌روزرسانی خواهد شد. در مرحله اول، اطلاعات خودروها بارگذاری می‌شود تا مردم بتوانند خودروهای عرضه شده را مشاهده کنند. در مرحله بعدی و با نهایی شدن قیمت‌ها در هفته آینده، خودروها به بازار عرضه می‌شوند.”

ضیغمی اعلام کرد که تعداد ۳۳ هزار نفر در طرح فروش خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند و از این تعداد، ۳۰ هزار نفر از آن‌ها واجد شرایط شناخته شده‌اند.

وی اعلام کرد که بیش از ۷ هزار نفر در این طرح چانگان را انتخاب کرده بودند. افرادی که این خودرو را انتخاب کرده‌اند، با تایید نهایی خرید خودرو به شرکت سایپا معرفی خواهند شد و در حداکثر مدت ۳ ماه آینده خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

قیمت خودروها در بازار 

ضیغمی افزود: “خودروهای زوتی، سی اس ۵۵ چانگان، کیا، هیوندای، تویوتا، هونگچی، بستیون و سوزوکی به بازار عرضه خواهند شد. این خودروها دارای قیمتی کمتر از ۲۰ هزار یورو خواهند بود.”

وی همچنین افزود: “تا پایان آذر و حداکثر تا پایان دی ماه، تلاش می‌شود این خودروها با همکاری بانک مرکزی به مشتریان تحویل داده شوند. قیمت نهایی این خودروها تا زمان قانونی تعیین خواهد شد.”

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  زمان پیش فروش خودرو شاهین اعلام شد

مطالب مرتبط

خودروسازهای دولتی و شبه دولتی واگذار شوند

سجاد ناجی

ارز مورد نیاز واردات طبق استاندارد وزارت صمت تامین می شود

سجاد ناجی

تسهیلات ارزی زنجیره خودروسازی در کما

سردبیر

نظر دهید.