مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد

عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد

عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد | رضایت خودروسازان به عرضه خودرو در بورس | کیفیت پایین خودروها

شرایط عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶ تا پایان همان روز در بورس کالا به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده در اطلاعیه عرضه، ارائه میگردد.

کابین دیگنیتی طراحی مدرن و اسپرتی دارد و در داشبورد این خودرو از چرم دوزی، طرح فیبر کربن، و البته پلاستیک استفاده شده است.

صفحه کیلومتر آن عقربه ای بوده و همچنین یک مانیتور ۱۰٫۲ اینچی نیز روی داشبورد به چشم می خورد. فرمان D کات و سه شاخه کاملا اسپرت دیگنیتی حس خوبی را به راننده منتقل می کند.

در کنسول میانی بنا به مد روز جدید خودرو سازان، پنل تهویه مطبوع لمسی به کار گرفته شده و ترمز پارک دکمه ای و دکمه های تنظیم حالات مختلف رانندگی نیز بر روی کنسول میانی به چشم می خورند.

دیگنیتی پرایم بر خلاف دیگنیتی پرستیژ از یک موتور ۱۵۰۰ سی سی مجهز به توربو شارژ بهره می برد، این پیشرانه ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند و نیروی تولید شده آن از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود

این مشخصات نشان می دهد که توانایی های حرکتی ان، هرگز مانند ویژگی های ظاهری آن توانایی جلب رضایت جوانان را نخواهد داشت و شتاب صفر تا صد ۱۳ ثانیه ای این خودروی ۱۵۷۰ کیلوگرمی نیز گویای این مهم است.

مصرف سوخت اعلام شده برای این خودرو نیز معادل ۷٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی است و استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ می باشد.

مطالعه بیشتر  نحوه ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

دیگنیتی پرایم از لحاظ تجهیزات امنیتی تقریبا کامل است.

این خودرو از کیسه های هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی بهره می برد و همچنین با داشتن سیستم های کمک رانندگی مانند سیستم کنترل کشش TCS و سیستم کنترل پایداری ESC، امنیت مناسبی را برای راننده و سرنشینان خود فراهم می کند.

سیستم های کمکی ترمز مانند ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز بین چرخ ها EBD و سیستم ترمز کمکی BA نیز به ایمن کردن هرچه بیشتر تجربه رانندگی کمک می کنند.

سیستم های امنیتی این خودرو شامل سیستم ورود بدون کلید Keyless Starter و ایموبلایزر نیز امنیت خودرو در برابر سرقت را تضمین می کنند.

بخشنامه فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عدم تایید افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت به ضرر خودروسازان شد!

mortazavi

زمان ابطال گارانتی به پنج ماه تغییر یافت !

سجاد ناجی

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.