مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط و عرضه استثنایی دو مدل بهمن موتور

شرایط و عرضه استثنایی دو مدل بهمن موتور بهمن موتور دو مدل خودروی وارداتی خود را با شرایط استثنایی عرضه کرده که این اقدام باعث شده تا خریداران خودرو حسابی غافلگیر شوند. خریداران دو خودروی هونگچی H5 و بستیون T77 از شرکت BM Cars (که زیرمجموعه بهمن موتور به عنوان واردکننده معرفی می‌شود)، به دلیل تغییراتی که مدیران فروش این شرکت در مسیر تحویل خودروها ایجاد کرده‌اند، به طرز حسابی غافلگیر شده‌اند.

شرایط و عرضه استثنایی دو مدل بهمن موتور

بهمن موتور دو مدل خودروی وارداتی خود را با شرایط استثنایی عرضه کرده که این اقدام باعث شده تا خریداران خودرو حسابی غافلگیر شوند.

خریداران دو خودروی هونگچی H5 و بستیون T77 از شرکت BM Cars (که زیرمجموعه بهمن موتور به عنوان واردکننده معرفی می‌شود)، به دلیل تغییراتی که مدیران فروش این شرکت در مسیر تحویل خودروها ایجاد کرده‌اند، به طرز حسابی غافلگیر شده‌اند.

BM Cars تصمیم گرفته است که خودروی بستیون T77 را با احتساب قیمت تعیین‌شده توسط شورای رقابت، به متقاضیان عرضه نماید. این تصمیم به منظور جلب توجه بازار انجام شده و مدیران این شرکت واردکننده تصمیم گرفته‌اند که در دور اول این خودروی شاسی بلند را با قیمتی کمتر از تعیین‌شده توسط شورای رقابت برای خریداران در دسترس قرار دهند.

استراتژی فروش با قیمت پایین به عنوان یکی از راهبردهایی در نظر گرفته می‌شود که برای شرکت‌ها با هدف حضور بلندمدت و برنامه‌ریزی در بازارهای هدف قرار می‌گیرد.

استراتژی BM Cars درباره محصول دیگر خود، یعنی هونگچی H5، از نظر تفاوت‌ها متفاوت است، اما این رویکرد نیز توانسته است خریداران این خودروی لاکچری چینی را به حدود شگفت‌زده ببرد.

ایرانخودرو سایپا در جدول قیمت امروز 

شرکت بهمن موتوریی این تصمیم را دارد که خودروی خود را با ارائه بسته‌های گارانتی و خدمات تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت به خریداران منتقل کند تا آنان را در زمینه خدمات پس از فروش برای خودروی خریداری شده آسوده کند. متقاضیان خودروهای وارداتی در دوره جدید با توجه به تنوع محصولات و نیز تنوع شرکت‌های واردکننده، نگرانی دارند که در آینده از خدمات پس از فروش، از جمله سرویس‌های دوره‌ای و تأمین قطعات مورد نیاز، به‌طور کامل بهره‌مند نشوند. با این اقدام، شرکت BM Cars تا حد زیادی نگرانی خریداران هونگچی H5 را که این خودرو برای اولین بار وارد بازار ایران شده است، برطرف کرده است.

مطالعه بیشتر  قیمت خودروها پس از خروج شورای رقابت چه خواهد شد ؟!

به نظر می‌رسد که این اقدام از سوی BM Cars ممکن است شرکت‌های واردکننده دیگر را نیز ترغیب کند تا سیاست‌هایی مشابه با BM Cars را به اجرا درآورند و با این کار، سهم خود در بازار خودروهای وارداتی را تا حد ممکن افزایش دهند.

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح فروش محصولات سایپا با شرایط جدید از هفته آینده آغاز می شود

سجاد ناجی

شروع فروش فوری خودروی سایپا با تحویل ۳۰ روزه

mortazavi

افزایش ۵ درصدی ظرفیت تولید سایپا

سجاد ناجی

نظر دهید.