مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح پیش فروش ایرانخودرو دو محصول پرطرفدار

طرح پیش فروش ایرانخودرو دو محصول پرطرفدار (تارا و پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای) شرایط پیش فروش ویژه 2 محصول ایران خودرو ویژه آبان ماه 1402 شروع شده است که به شرح توضیحات زیر است:  طبق اطلاع رسانی هایی که به نمایندگی های مجاز انجام شده، شرایط پیش فروش محصول تارا دستی V1P با گیربکس MT6 تنها برای اولویت های درج شده در بخشنامه می باشد.

طرح پیش فروش ایرانخودرو دو محصول پرطرفدار (تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای)

شرایط پیش فروش ویژه ۲ محصول ایران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۲ شروع شده است که به شرح توضیحات زیر است:

طبق اطلاع رسانی هایی که به نمایندگی های مجاز انجام شده، شرایط پیش فروش محصول تارا دستی V1P با گیربکس MT6 تنها برای اولویت های درج شده در بخشنامه می باشد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش پایانی اولویت‌های فصل زمستان ۱۴۰۲ این شرکت اعلام شده است، از طریق پیامک از سوی شرکت ایران خودرو مطلع شده یا اسامی آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو منتشر شده است. در صورت تمایل، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

خودروهای خارجی + قیمت امروز

طرح پیش فروش یا همان فراخوان عادی اعلام شده براساس جدول زیر از تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز یکشنبه به تاریخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۲ نیز ادامه دار خواهد بود.

جدول شرایط پیش فروش تارا دستی

 

همچنین شرایط اعلام شده برای پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته براساس جدول زیر از سمت گروه ایران خودرو ذکر شده است.

تنها افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش پایانی اولویت فصل زمستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت بهار ۱۴۰۳ فروش فوری (فراخوان) به این شرکت اطلاع رسانی شده است، می‌توانند در صورت تمایل در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

افراد متقاضی می توانند از پنجشنبه به تاریخ ۱۸ آبان ماه تا روز یکشنبه ۵ آذرماه نسبت به ثبت نام اولیه اقدامات لازم را انجام دهند.

مطالعه بیشتر  احتمال افزایش شدید قیمت خودروهای چینی

جدول شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

محمود خیامی، بنیانگذار ایران ناسیونال درگذشت !

Sajjad Amanian

ریزش شدید پژو ۲۰۷ در ۲۳ مرداد

mortazavi

قیمت حدودی سایپا اطلس اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.