مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح ویژه سایپا برای ۳ مدل خودروی سواری تنها یک رنگ و تحویل ۹۰ روزه !

طرح ویژه سایپا برای 3 مدل خودروی سواری تنها یک رنگ و تحویل 90 روزه ! با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به اطلاع نمایندگی‌ها و افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در ماه خرداد سال جاری را داشته و در این طرح شرکت کرده‌اند، می‌رساند که اولویت زمانی برای آن‌ها برای تحویل خودرو بهار 1403 تعیین شده است و در تاریخ 1402/09/01 پیامکی حاوی اطلاعات مربوطه به آن‌ها ارسال شده است. این افراد می‌توانند وجه خودرو را واریز کرده و ثبت نام خود را طبق شرایط معین شده انجام دهند.

طرح ویژه سایپا برای ۳ مدل خودروی سواری تنها یک رنگ و تحویل ۹۰ روزه !

با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به اطلاع نمایندگی‌ها و افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در ماه خرداد سال جاری را داشته و در این طرح شرکت کرده‌اند، می‌رساند که اولویت زمانی برای آن‌ها برای تحویل خودرو تابستان ۱۴۰۳ تعیین شده است و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ پیامکی حاوی اطلاعات مربوطه به آن‌ها ارسال شده است. این افراد می‌توانند وجه خودرو را واریز کرده و ثبت نام خود را طبق شرایط معین شده انجام دهند.

طرح ویژه سایپا برای 3 مدل خودروی سواری تنها یک رنگ و تحویل 90 روزه !  با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به اطلاع نمایندگی‌ها و افرادی که شرایط لازم برای ثبت نام در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در ماه خرداد سال جاری را داشته و در این طرح شرکت کرده‌اند، می‌رساند که اولویت زمانی برای آن‌ها برای تحویل خودرو بهار 1403 تعیین شده است و در تاریخ 1402/09/01 پیامکی حاوی اطلاعات مربوطه به آن‌ها ارسال شده است. این افراد می‌توانند وجه خودرو را واریز کرده و ثبت نام خود را طبق شرایط معین شده انجام دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه

مطالب مرتبط

بررسی مشخصات شاهین پلاس در خودروهای جدید ایرانی

mortazavi

خبر خوب یا بد قرن جدید ، حذف قرعه کشی طرح های فروش

سجاد ناجی

ورود خودروی جدید سهند به بازار همراه با تصاویر

mortazavi

نظر دهید.