مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

وزارت صمت: طرح های پیشنهادی برای خودروهای کارکرده داریم!

وزارت صمت: طرح های پیشنهادی برای خودروهای کارکرده داریم! سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت 3 پیشنهاد برای اجازه واردات خودروهای کارکرده به دولت ارائه کرد که بر این اساس عمر مفید خودروهای کارکرده می تواند حدود 5 سال باشد.

وزارت صمت: طرح های پیشنهادی برای خودروهای کارکرده داریم!

سخنگوی وزارت صمت گفت: وزارت صمت ۳ پیشنهاد برای اجازه واردات خودروهای کارکرده به دولت ارائه کرد که بر این اساس عمر مفید خودروهای کارکرده می تواند حدود ۵ سال باشد.

امید قالیباف اعلام کرد: وزارت صمت امروز دو فوریت لایحه را تقدیم دولت کرد که در قانون سازمان صنعت خودروسازی لحاظ می شود.وی افزود: در پیشنهاد وزارت صمت برای واردات خودروهای کارکرده آمده است که اشخاص حقیقی می توانند بدون کارت بازرگانی خودرو وارد کنند.

سخنگوی وزارت صمت گفت: البته خودروهای وارداتی مشمول مقررات گمرکی هستند و ثانیاً باید استانداردهای ملی و استانداردهای سازمان محیط زیست را داشته باشند. وی افزود: همچنین سن خودروهای کارکرده را می توان به پنج سال محدود کرد. سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور، دو فوریت لایحه «واردات خودروهای کارکرده و اصلاح واردات خودرو» را به دولت ارسال کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو

مطالب مرتبط

محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه بهمن ماه (دهه فجر ۱۴۰۱)

mortazavi

محاسبه قیمت خودروهای خارجی با دلار ۷۰ هزار تومانی

سجاد ناجی

خودروسازان فروش اقساطی خودرو را شروع کرده اند!

mortazavi

نظر دهید.