مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح فروش کشنده دیما ویژه تیر و مرداد ۱۴۰۲

طرح فروش کشنده دیما ویژه تیر و مرداد 1402 فروش ویژه کشنده و کامیونت دیما از 29 تیرماه شروع شده است که با توجه به شرایط فروش خاص این کامیونت و کشنده از دیما تنها از نمایندگی های مجاز سراسر کشور میتوان درخواست را ثبت کرد.  قیمت تعیین شده کشنده دیما ۴۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد و برای پیش پرداخت اولیه باید مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را واریز کرد. شروع ثبت نام نیز از تاریخ 2 مرداد ماه 1402 می باشد و برای تکمیل وجه نیز یک فقره چک به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ 11 شهریور ماه 1402 و تکمیل کردن مرحله دوم نیز نیاز به یک فقره ک به تاریخ 11 مهرماه 1402 به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مورخه ۱۴۰۲.۰۷.۱۱ می باشد. همچنین لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو در چهارم آبان ماه 1402 می باشد. 

طرح فروش کشنده دیما ویژه تیر و مرداد ۱۴۰۲

فروش ویژه کشنده و کامیونت دیما از ۲۹ تیرماه شروع شده است که با توجه به شرایط فروش خاص این کامیونت و کشنده از دیما تنها از نمایندگی های مجاز سراسر کشور میتوان درخواست را ثبت کرد.

قیمت تعیین شده کشنده دیما ۴۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد و برای پیش پرداخت اولیه باید مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را واریز کرد. شروع ثبت نام نیز از تاریخ ۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ می باشد و برای تکمیل وجه نیز یک فقره چک به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ و تکمیل کردن مرحله دوم نیز نیاز به یک فقره ک به تاریخ ۱۱ مهرماه ۱۴۰۲ به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مورخه ۱۴۰۲.۰۷.۱۱ می باشد. همچنین لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو در چهارم آبان ماه ۱۴۰۲ می باشد.

طرح فروش کشنده دیما ویژه تیر و مرداد 1402  فروش ویژه کشنده و کامیونت دیما از 29 تیرماه شروع شده است که با توجه به شرایط فروش خاص این کامیونت و کشنده از دیما تنها از نمایندگی های مجاز سراسر کشور میتوان درخواست را ثبت کرد.   قیمت تعیین شده کشنده دیما ۴۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می باشد و برای پیش پرداخت اولیه باید مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را واریز کرد. شروع ثبت نام نیز از تاریخ 2 مرداد ماه 1402 می باشد و برای تکمیل وجه نیز یک فقره چک به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به تاریخ 11 شهریور ماه 1402 و تکمیل کردن مرحله دوم نیز نیاز به یک فقره ک به تاریخ 11 مهرماه 1402 به مبلغ ۸.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مورخه ۱۴۰۲.۰۷.۱۱ می باشد. همچنین لازم به ذکر است که زمان تحویل خودرو در چهارم آبان ماه 1402 می باشد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس

مطالب مرتبط

کاهش قیمت‌ در بازار خودرو

سجاد ناجی

هشدار سازمان بازرسی در مورد خودروهای دپویی

سجاد ناجی

فرمان برقی در مقابل هیدرولیک! کدام را ترجیح می دهید؟

mortazavi

نظر دهید.