مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

طرح فروش وِیژه سایپا به مناسبت عید قربان

طرح فروش وِیژه سایپا به مناسبت عید قربان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جواد توسلی مهر، درباره روند تولید محصولات سایپا و اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده این شرکت توضیحاتی ارائه داد. وی اظهار داشت که از ابتدای سال جاری، تولید محصولات گروه سایپا با توجه به شرایط موجود روند مناسبی داشته است و این روند در ماه‌های آتی با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

طرح فروش وِیژه سایپا به مناسبت عید قربان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، جواد توسلی مهر، درباره روند تولید محصولات سایپا و اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده این شرکت توضیحاتی ارائه داد. وی اظهار داشت که از ابتدای سال جاری، تولید محصولات گروه سایپا با توجه به شرایط موجود روند مناسبی داشته است و این روند در ماه‌های آتی با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

توسلی مهر با اشاره به اینکه گروه سایپا طبق برنامه‌های هدف‌گذاری شده، تولید محصولات خود را دنبال می‌کند و رکوردهای جدیدی در این حوزه به ثبت خواهد رساند، افزود: در راستای تنظیم بازار خودرو و جلوگیری از هر گونه سودجویی و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای خریداران، گروه سایپا طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده متعددی را اجرایی خواهد کرد.

جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد: گروه سایپا طی اردیبهشت ماه سال جاری میزان تولیدات خود را به ۴۷ هزار و ۱۷۲ دستگاه رسانده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان ۴۵ هزار و ۳۹۳ دستگاه بوده است. بنابراین، در اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۷۷۹ دستگاه خودرو بیشتر از اردیبهشت ماه سال گذشته تولید و روانه بازار شده است که نشان‌دهنده رشد ۴ درصدی است.

وی همچنین افزود: سایپا در تولید روزانه نیز رکوردهای خوبی را ثبت کرده است. میانگین تولید روزانه سایپا تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ۲ هزار و ۱۲ دستگاه بوده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این میزان هزار و ۹۶۷ دستگاه بوده است؛ به این ترتیب، رشد ۲ درصدی در این حوزه به دست آمده است.

مطالعه بیشتر  قیمت خودرو در بازار امروز بدون نوسان ! (9 آذرماه)

توسلی مهر ادامه داد: در نیمه دوم سال جاری، تولید روزانه محصولات سایپا به ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خواهد رسید.

جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعلام کرد: آغاز پیش فروش برخی از محصولات سایپا به مناسبت عید سعید قربان از روز چهارشنبه هفته جاری، در راستای تحقق افزایش تولیدات است. هدف ما برگزاری طرح‌های فروش متنوع‌تر در ماه‌های پیش رو است. لذا به مردم و خریداران خودرو اطمینان می‌دهیم که بازار محصولات سایپا با نوسان قیمت مواجه نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه افزایش تولید محصولات سایپا در شرایطی محقق شده که سبد محصولات این گروه خودروسازی تنوع مناسبی پیدا کرده است، افزود: در حال حاضر در بخش خودروهای سواری، محصولات شاهین، اطلس، سهند، کوییک و ساینا عرضه می‌شوند. علاوه بر این، خودروهای وارداتی بنزینی و برقی نیز در دسترس خریداران قرار دارد.

توسلی مهر یادآور شد: رشد تولید محصولات سایپا در حالی به دست آمده که صنعت خودروی کشورمان با تحریم‌های ظالمانه غرب مواجه است.

شروع طرح فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان از چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳

طرح جدید فروش محصولات سایپا از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۲۳ خرداد، آغاز می‌شود.

به مناسبت عید سعید قربان و با هدف افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، سایپا پیش فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، آغاز خواهد کرد.

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس [https://saipa.iranecar.com](https://saipa.iranecar.com) تا زمان تکمیل ظرفیت، اقدام به ثبت‌نام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

برگزاری قرعه کشی فروش فوری محصولات سایپا

سجاد ناجی

ثبت سفارش خودرو در بورس کالا تا ساعت ۱۷

نویسنده ارشد

طرح جدید بهمن موتور با ۳ مدل خودرو + تحویل فوری

mortazavi

نظر دهید.